Bamseklemmer Skrevet 24. februar 2020 #21 Skrevet 24. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja til flere kjappiser! Jepp, treffer jeg ei som kommer lett synes jeg er et stort pluss, da er det jo også større sjans for oftere kjappiser😉
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #22 Skrevet 24. februar 2020 På 22.2.2020 den 11.34, AnonymBruker skrev: Høres ut som du trenger ei elskerinne eller du bør gjøre det slutt. Du kommer til å bli mere og mere ødelagt av dette. Når dama begynner med å la deg ta henne kjapt uten noen interesse, da er det noe hun gjør bare for å lette sin samvittighet. Hun har ikke lyst på sex.. Anonymkode: 28eac...b05 I mine øyne resulteter begge valgene i det samme: over og ut med forholdet. TS: Du må her finne ut hva som er grunnen til damas manglende sex/koseyst. Det er også vanlig at lysten kommer og går. Anonymkode: b17f5...c12
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #23 Skrevet 24. februar 2020 Liker godt kjappiser, kanskje mer enn mannen også. Kommer raskt og synes sexen kan bli kjedelig dersom vi bruker mye tid ofte. Vil helst ha flest kjappiser og bruke lenger tid Max en gang i uken. Anonymkode: 610a6...e00
blaffen Skrevet 24. februar 2020 #24 Skrevet 24. februar 2020 On 2/22/2020 at 11:31 AM, AnonymBruker said: Stadig oftere, når jeg ymter frempå om litt kos, så tilbyr kona meg at jeg kan ta henne kjapt bakfra. Det kan være digg det altså, men det blir jo bare for at jeg skal få tømme meg. Hun får lettet sin samvittighet og hun tror at jeg har fått dekket mine behov. Men jeg har jo ikke det! Jeg ønsker jo at vi skal kunne ha sex og kose oss med den stunden sammen. Nyte hverandre. Jeg tenker stadig oftere: er det dette hun tenker om sex - at det bare er å komme/tømme seg? Noen ganger tar jeg tilbudet, men blir liggende med dårlig samvittighet etterpå. Stadig oftere takker jeg nei, og da blir det en meget merkelig stemning. Hun skjønner at jeg vil noe annet, og hun har mistet sin enkle «rømningsvei». Jeg har i det siste blitt mer åpen på at jeg onanerer og hun synes dette er flott. Faktisk har hun oppmuntret meg til det. Samtidig skjønner hun da at jeg tømmer meg selv, og når jeg henvender meg til henne så ønsker jeg noe mer. Hvordan er det med kjappiser med dere andre? Er det for mannens del eller nyter dere begge det? Er det til erstatning for «skikkelig sex»? Anonymkode: abc7e...a6a Er delvis i samme situasjon som deg. Hun er fornøyd med skikkelig sex gang i uka. Jeg vet at hvis jeg prøver meg så kan jeg få det oftere men det kan det fort føles som jeg presser henne eller appellere til hennes dårlige samvittighet så jeg gjør mitt beste for å holde meg i skinnet. Det vil si at om jeg har lyst på sex men skjønner at hun er trøtt og vil sove så legger jeg meg til å sove selv eller tar en runk i stillhet. Om jeg derimot blir hard fordi hun har krøpet inntil meg for å kose synes jeg ikke at jeg trenger å få dårlig samvittighet om jeg takker ja til hennes tilbud om å 'låne et hull'. Jeg og dama har snakket om dette så vi vet hvor vi har hverandre. Det er vel en samtale dere også burde ta. Selv om en kjappis kan være en 'rømningsvei' for kona di så kan det like gjerne være at hun gjør det som en kjærlighetshandling.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #25 Skrevet 25. februar 2020 En kjappis gir jeg av kjærlighet til mannen hvis jeg selv merker at i dag får jeg det ikke til. Jeg elsker å gi ham det han trenger. Jeg synes virkelig de som mener at det er på tide å gå videre bør tenke i andre baner her. Anonymkode: 6e1db...5bf
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #26 Skrevet 25. februar 2020 Vi har svært sjelden kjappiser, mest for jeg må varmes skikkelig opp før penetrering ellers får jeg vonde rifter. Så selveste samleie kan være kort, men forspillet må gjøres ordentlig. Så de dagene jeg ikke er lysten, så gir jeg han heller oral eller en håndjager. Men siden han er litt kjip på å gi meg tilbake de dagene han er sliten, så har han måtte ta sakene i egne hender de siste månedene. Man føler seg litt brukt når man selv hele tiden skal være på tilbudsiden, men de gangene man selv ønsker en kjapp orgasme så er det aldri en hjelpende hånd å få. Tenker du må bare være ærlig med dama di, forklar hvordan hun får deg til å føle deg. Vet jeg og mannen må ta tak i vår tørke, man blir nesten fremmede for hverandre når god sex uteblir. Anonymkode: 1bc69...638
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #27 Skrevet 25. februar 2020 Jeg sier som oftest ja til sex med mannen uansett hvor kjapt eller tregt det går, fordi jeg elsker sex og venter i spenning hver kveld om han har ork eller ei. Jeg prøvde meg veldig mye før, men siden han har vist meg veldig mye lar jeg han ta initiativet så slipper jeg bli skuffa 😉 i går ga jeg han bj for å overraske så kanskje det blir noe på meg og om et par dager ☺️ Anonymkode: cc43d...032
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #28 Skrevet 25. februar 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kjappis gir jeg av kjærlighet til mannen hvis jeg selv merker at i dag får jeg det ikke til. Jeg elsker å gi ham det han trenger. Jeg synes virkelig de som mener at det er på tide å gå videre bør tenke i andre baner her. Anonymkode: 6e1db...5bf Samme her! Er kvinne, selv om man ikke utgangspunktet ikke har såå lyst. Så blir jeg superklar ganske raskt når han smyger seg bak å vil ha meg. Det gir meg SÅ mye å gi han tilfredstillelse. Elsker kjappiser! Langvarig sex har jeg aldri likt, det blir for kjedelig. Suger han gjerne til orgasme de dagene jeg føler for det, tar kanskje maks 10min... Mange tenker kun på seg selv i forhold, du må heller se hva din partner trenger også. De handler om å glede hverandre!! Anonymkode: a4d25...3cc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #29 Skrevet 25. februar 2020 Det kommer jo an på. En kjappis fordi man vil ha sex, men ikke vil eller orker å bruke lang tid på det kan være fint. En kjappis der jeg ikke har lyst er for meg ikke særlig givende og jeg skjønner ikke at det skal være givende å ligge med noen som egentlig ikke vil, men gjør seg tilgjengelig som "tømmestasjon". Det er litt sånn jeg føler det i hvert fall. Jeg er litt sånn at om jeg ikke har lyst så har jeg heller ikke lyst til å gi oral eller en håndjager. Ikke er jeg flink til å late som, så i de tilfellene så hadde jeg foretrukket om han hadde fikset saken selv. Det virker egentlig ikke ut som dere har snakket om dette? Det er nok noe dere bør gjøre for slike ting fikser seg ofte ikke selv. Anonymkode: 58423...fba
pautina Skrevet 25. februar 2020 #30 Skrevet 25. februar 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer som regel også av en kjappis, men selv de gangene jeg ikke gjør det, er det jo like mye for min del som for mannens del? Orgasme er ikke nødvendigvis målet med sex for min del, men samspillet, leken og nærheten oss imellom som par, og det kan jeg også oppnå med en kjappis. Da har vi gjort noe som er deilig for oss begge, stemningen er god og vi føler oss ofte litt "naughty" fordi det er gjort på tid og sted som egentlig ikke passer seg, men gjør noe med båndet oss imeillom. Ja til flere kjappiser! Anonymkode: 67f06...56d Dette 😀 Blir litt slitsomt at det må være en halvannen times seanse for å telle som sex, spesielt i en tilværelse med barn, det er ikke så lett å sette av all den tiden hver gang, slitsomt hvis det må være alt eller ingenting, da blir det veldig lett ingenting... 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #31 Skrevet 25. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En kjappis gir jeg av kjærlighet til mannen hvis jeg selv merker at i dag får jeg det ikke til. Jeg elsker å gi ham det han trenger. Jeg synes virkelig de som mener at det er på tide å gå videre bør tenke i andre baner her. Anonymkode: 6e1db...5bf Fint og greit når dette er kommunisert i forholdet. Det høres ikke ut som tilfellet hos ts. Spesielt hvis den ene parten ikke "prioriterer" sex, kos, intimitet, samtale om det samme. Da har vedkommende prioritert seg på vei ut av forholdet. Anonymkode: e19d5...7a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå