Gå til innhold

En kjapp en, for mannens del?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stadig oftere, når jeg ymter frempå om litt kos, så tilbyr kona meg at jeg kan ta henne kjapt bakfra. Det kan være digg det altså, men det blir jo bare for at jeg skal få tømme meg. Hun får lettet sin samvittighet og hun tror at jeg har fått dekket mine behov. 

Men jeg har jo ikke det! Jeg ønsker jo at vi skal kunne ha sex og kose oss med den stunden sammen. Nyte hverandre. Jeg tenker stadig oftere: er det dette hun tenker om sex - at det bare er å komme/tømme seg?

Noen ganger tar jeg tilbudet, men blir liggende med dårlig samvittighet etterpå. Stadig oftere takker jeg nei, og da blir det en meget merkelig stemning. Hun skjønner at jeg vil noe annet, og hun har mistet sin enkle «rømningsvei».

Jeg har i det siste blitt mer åpen på at jeg onanerer og hun synes dette er flott. Faktisk har hun oppmuntret meg til det. Samtidig skjønner hun da at jeg tømmer meg selv, og når jeg henvender meg til henne så ønsker jeg noe mer. 

Hvordan er det med kjappiser med dere andre? Er det for mannens del eller nyter dere begge det? Er det til erstatning for «skikkelig sex»?

Anonymkode: abc7e...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stadig oftere, når jeg ymter frempå om litt kos, så tilbyr kona meg at jeg kan ta henne kjapt bakfra. Det kan være digg det altså, men det blir jo bare for at jeg skal få tømme meg. Hun får lettet sin samvittighet og hun tror at jeg har fått dekket mine behov. 

Men jeg har jo ikke det! Jeg ønsker jo at vi skal kunne ha sex og kose oss med den stunden sammen. Nyte hverandre. Jeg tenker stadig oftere: er det dette hun tenker om sex - at det bare er å komme/tømme seg?

Noen ganger tar jeg tilbudet, men blir liggende med dårlig samvittighet etterpå. Stadig oftere takker jeg nei, og da blir det en meget merkelig stemning. Hun skjønner at jeg vil noe annet, og hun har mistet sin enkle «rømningsvei».

Jeg har i det siste blitt mer åpen på at jeg onanerer og hun synes dette er flott. Faktisk har hun oppmuntret meg til det. Samtidig skjønner hun da at jeg tømmer meg selv, og når jeg henvender meg til henne så ønsker jeg noe mer. 

Hvordan er det med kjappiser med dere andre? Er det for mannens del eller nyter dere begge det? Er det til erstatning for «skikkelig sex»?

Høres ut som du trenger ei elskerinne eller du bør gjøre det slutt. Du kommer til å bli mere og mere ødelagt av dette. Når dama begynner med å la deg ta henne kjapt uten noen interesse, da er det noe hun gjør bare for å lette sin samvittighet. Hun har ikke lyst på sex..

Anonymkode: 28eac...b05

• Liker 7
Skrevet

En kjappis er for mannen her i gården. Men nå er det lenge siden vi hadde kjappiser, da behovet ikke er der lengre. Sex er noe helt annet i starten av et forhold en mange år inn i det. Da blir det ikke noe jeg prioriterer. Men vi er forskjellige

Anonymkode: b6ad2...deb

Skrevet

Kjappis er for mannen sin del ja. Men det er svært sjelden her, vanligvis vanlig sex hvor begge får utbytte av det. Kanskje hun ikke vil at du skal spørre, men bare begynne å massere/pjuske også ta av henne trusa og varme litt opp hvis hun virker interessert da så klart? Jeg har ikke alltid lyst, men blir som smør hvis han får meg i gang først.

Anonymkode: 7e9f4...a98

• Liker 4
Skrevet

Jeg elsker en kjappis! 

Fikk følelsen i starten at han kjørte langt forspill og trakk seg ut for pauser mye for min del for å ikke komme "for fort", men etter vi ble bedre kjent og har pult MYE og snakket mye sammen om sex så har han skjønt at jeg synes det er helt fantastisk med en kjappis iblant. Noen ganger har man dårlig tid, noen ganger er man sliten, og noen ganger vil man bare nå klimaks fort :)  Det er ikke erstatning for noe, bare dagsform og humør. Noen ganger når jeg onanerer kan jeg ligge og kose meg med det lenge og utsette orgasme, andre ganger går jeg rett for å trykke på de riktige knappene sånn at jeg kommer med en eneste gang. Like digg begge deler på hver sin måte.

Jeg kommer forøvrig veldig fort, så det hjelper jo. Føler faktisk det er mest jeg som liker kjappiser av oss, ikke at det er for hans del. Jeg blir jo sliten av å komme mange ganger under, og lett sår. Man MÅ ikke knulle i en halvtime hver gang, eller fingre/ha oralsex i en halvtime før det igjen. 

Men kjappiser er en variasjon, vi har mer lengre seanser, og det er tonnevis med lidenskap fra begge. Når du kjenner på at hun bare ikke er så interessert i å ligge med deg i utgangspunktet, så har jo ikke det noe med om hun liker kjappiser eller ei. Det virker som du har skjønt at hun bare er litt lei sex.

Anonymkode: 093ec...74e

• Liker 10
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er godt med en kjapp en, men jeg kommer veldig lett så jeg får jo samme nytelse som han. 

Anonymkode: 9b3f9...fb7

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker det på samme måte som din kone. Vi har ulik sexlyst mannen og jeg. Jeg vil ALDRI få like stor sexlyst som han. Så en kjappis innimellom for å tilfredsstille mannen er et fint supplement til sexlivet. Vi ønsker jo å fortsette å være sammen, og da må man finne løsninger begge kan leve med. 

Hva er det du ønsker da? At kona skal få like stor sexlyst som deg? Det kommer neppe til å skje. Så kanskje det er bedre å bruke kreftene på å finne ut hvordan dere skal få samlivet til å fungere når dere har ulik lyst?

Anonymkode: dc67b...944

• Liker 4
Skrevet

En kjappis for at jeg skal "få tømt meg" er virkelig kjipe greier. Fanden skal knulle fruentimmer som egentlig ikke har lyst. Da er faktisk tiden overmoden for å vurdere å gå videre.

• Liker 2
Skrevet

Det hender vi har sex der bare han kommer, men det er ikke normen. Vi har aldri flere kjappiser "på rad". Hvis bare han kom sist, så sørger han for at jeg kommer neste gang. 

Skal sies at jeg som regel kommer i humør når vi er igang uansett, selv om jeg ikke blir kåt like lett som ham.

Synes du skal ta en ordentlig prat med din kone.

Anonymkode: 86d8d...512

Skrevet

Jeg syns det er greit med en kjappis for å " spe ut " sexen og sørge for at han blir tilfredstilt . Samme med blowjobs. Han trenger ikke å gi meg noe tilbake. Orgasmer får jeg ikke uansett så sex som tar lang tid er egentlig bare plagsomt om det skjer alt for ofte. Han har ganske god utholdenhet så ender fort opp med å bli øm og lei før han har rekker å gjøre seg ferdig .

Anonymkode: a7e08...4ec

Skrevet

Det er for mannen sin del ja. Jeg har sjeldent noe utbytte av den type sex.

Ser flere mener man burde dumpe dama hvis mannen har større sexlyst en kona. Men det er vel helt normalt? For min del har jeg ingenting i mot at mannen tømmer seg i meg, han bruker kort tid på å komme, og jeg liker jo at han har det godt. Men personlig trenger jeg litt forspill og bli kåt før jeg har godt utbytte av sexen dessverre.

Anonymkode: e7a36...e84

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men personlig trenger jeg litt forspill og bli kåt før jeg har godt utbytte av sexen dessverre.

Hvorfor desverre? 

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, petterm skrev:

Hvorfor desverre? 

Ikke meg du siterte, men jeg merker at partnere kan bli irriterte og utålmodige fordi jeg trenger så lang tid på å bli skikkelig kåt. Har hatt ett par stykker som har sagt at de blir slitne før vi kommer til selve pulinga, så da er det lettere å bare frese på med glidekrem og droppe orgasmen (som jeg sliter med å få selv om samleiet er godt ). Jeg får angst siden jeg bruker så lang tid og kan se på dem at de blir oppgitte og irriterte fordi den 20 minutter lange forspillet ikke fikk meg noe våtere og mer opphisset.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterte, men jeg merker at partnere kan bli irriterte og utålmodige fordi jeg trenger så lang tid på å bli skikkelig kåt. Har hatt ett par stykker som har sagt at de blir slitne før vi kommer til selve pulinga, så da er det lettere å bare frese på med glidekrem og droppe orgasmen (som jeg sliter med å få selv om samleiet er godt ). Jeg får angst siden jeg bruker så lang tid og kan se på dem at de blir oppgitte og irriterte fordi den 20 minutter lange forspillet ikke fikk meg noe våtere og mer opphisset.

Å bli irritert fordi hun ikke blir kåt/vår fort nok synes jeg er nesten barnslig. 

Da synes jeg man må snakke om det, og at han i alle fall innimellom bruker den tida som trengs. Kanskje leketøy kan avlaste hvis det blir for slitsomt, rent fysisk?

• Liker 5
Skrevet

Det er nok like mye for min del som for hans. Noen ganger strekker ikke tiden til for et skikkelig ligg i en travel hverdag, men man er kåte og vil ha hverandre. Da er en kjappis en fin måte å få letta litt på trykket mens man venter på en bedre anledning til å ta det helt ut. Blir som regel heltent om han tar initiativ til en kjapp en, men så liker jeg veldig godt å bli tatt hardt og fort da.. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 1398e...686

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Resignert skrev:

En kjappis for at jeg skal "få tømt meg" er virkelig kjipe greier. Fanden skal knulle fruentimmer som egentlig ikke har lyst. Da er faktisk tiden overmoden for å vurdere å gå videre.

Du kommer til å måtte oppleve å gå videre, mye i livet

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker ikke at en kjappis nødvendigvis er bare for hans del, men at det like mye er en deilig avveksling i sexlivet. Det krever jo litt mer, på et vis, å ha "ordentlig" sex. Det sagt, om det er slik at hun egentlig virker uinteressert, er vel kanskje hensikten mer å slippe mas og holde mannen tilfredsstilt på enklest mulig vis.

Anonymkode: 8fe88...081

Skrevet
On 2/23/2020 at 9:09 AM, Hmmmmmm said:

Du kommer til å måtte oppleve å gå videre, mye i livet

Har forsåvidt gjort det en del, allerede :) "Alt det andre" i et forhold må være aldeles fantastisk, og vel så det, om sexen ikke er bra. Og selv da er det fristende å knytte skoene og spasere videre.

Skrevet
På 22.2.2020 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker en kjappis! 

Fikk følelsen i starten at han kjørte langt forspill og trakk seg ut for pauser mye for min del for å ikke komme "for fort", men etter vi ble bedre kjent og har pult MYE og snakket mye sammen om sex så har han skjønt at jeg synes det er helt fantastisk med en kjappis iblant. Noen ganger har man dårlig tid, noen ganger er man sliten, og noen ganger vil man bare nå klimaks fort :)  Det er ikke erstatning for noe, bare dagsform og humør. Noen ganger når jeg onanerer kan jeg ligge og kose meg med det lenge og utsette orgasme, andre ganger går jeg rett for å trykke på de riktige knappene sånn at jeg kommer med en eneste gang. Like digg begge deler på hver sin måte.

Jeg kommer forøvrig veldig fort, så det hjelper jo. Føler faktisk det er mest jeg som liker kjappiser av oss, ikke at det er for hans del. Jeg blir jo sliten av å komme mange ganger under, og lett sår. Man MÅ ikke knulle i en halvtime hver gang, eller fingre/ha oralsex i en halvtime før det igjen. 

Men kjappiser er en variasjon, vi har mer lengre seanser, og det er tonnevis med lidenskap fra begge. Når du kjenner på at hun bare ikke er så interessert i å ligge med deg i utgangspunktet, så har jo ikke det noe med om hun liker kjappiser eller ei. Det virker som du har skjønt at hun bare er litt lei sex.

Anonymkode: 093ec...74e

Nå får du orgasme da åpenbart av kjappis (Jeg definerer kjappis som noen veldig få minutter og litt «upraktisk» plassering, typisk på badet rett før man må avgårde eller noe sånt), Jeg får ikke orgasme av kjappis (med andre).

Så for meg er kjappis for mannens del, eller at jeg bare har lyst på sex der og da men må gjøre det «kjapt og stille» fordi barn er våkne en annen plass i huset.

Så siden jeg ikke får orgasme av kjappis, så sier jeg som regel «nei, jeg vil ha ordentlig sex senere» (altå; en tid på døgnet da vi kan ha uforstyrret sex og gjøre litt mer ut av det) om mannen tar initiativ på badet om morgenen liksom - og dersom jeg vet at han ikke orker flere ganger. 

Jeg synes dog det er hyggelig innimellom, men IKKE for ofte - og jeg sier ifra om jeg synes det blir tatt initiativ til til fordel for mer ordentlig sex. Om jeg har lyst på ordentlig sex så gidder jeg ikke ta «til takke» for n kjappis om det går på bekostning av hans sexlyst senere. 

I TS sitt tilfelle høres det ut som om hun ikke har lyst på sex, og det er jo ikke et bra tegn i lengden. 

Anonymkode: 31ae0...b38

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer som regel også av en kjappis, men selv de gangene jeg ikke gjør det, er det jo like mye for min del som for mannens del? Orgasme er ikke nødvendigvis målet med sex for min del, men samspillet, leken og nærheten oss imellom som par, og det kan jeg også oppnå med en kjappis. Da har vi gjort noe som er deilig for oss begge, stemningen er god og vi føler oss ofte litt "naughty" fordi det er gjort på tid og sted som egentlig ikke passer seg, men gjør noe med båndet oss imeillom.

Ja til flere kjappiser! :)

Anonymkode: 67f06...56d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...