Gå til innhold

Er dyr bare opptatt av mat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Katten min liker å sove, leke Og kose, men når jeg skal finne mat til henne er hun mer oppspilt en ellers. Og hun liker å se på at jeg spiser. Bare koselig det, men er mat det som betyr aller mest her i livet for dyrene?

flere som har sånne katter eller hunder?

Anonymkode: 7d9bb...489

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overlevelse instinkt.

Er du ikke opptatt av mat, dør du. Du vet jo ikke når du får spise.

Vi mennesker er jo egentlig veldig like.

Og takler dårlig så lett tilgang på mat (overvekt)

Anonymkode: 5064f...5ba

• Liker 1
Skrevet

Mange hannhunder tenker absolutt ikke på mat når det er løpetid i nabolaget. Så kjønnsdriften kan være vel så sterk som matvettet i perioder.

Anonymkode: cc740...37e

• Liker 2
Skrevet

Mat og formering! 
Samme er det vel egentlig med oss, samt alt som følger som konsekvens av det ;) 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo de vanligste biologiske behovene som ofte står i fokus. Men slik er det jo hos oss mennesker også, vi streber etter å få fylt disse grunnleggende behovene lenge før vi bryr oss om andre ting som forhold, karriere, selvpleie, osv.

• Liker 1
Skrevet

Mat, kos og lek.

Anonymkode: 8451e...885

Skrevet

Min gjør alt for mat, så ja det vil jeg si 😂 

Anonymkode: 1c380...bb7

Skrevet

Min hund bryr seg 10 ganger mer om lek og tur enn mat. Så hun glemmer å spise hvis ikke vi leder henne til matskåla. Tror hun er et unntakstilfelle da 😜 

Anonymkode: bb052...379

Skrevet

Katten min vil mye heller ha kos enn mat. Tigger aldri og spiser bare når han er sulten nok til å gidde og reise seg fra sofaen. Han elsker kos da. Setter jeg meg på sofaen er han rask til å våkne og springe bort til fanget mitt❤️❤️ 

Anonymkode: c2e9e...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...