AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Jeg er ganske sikker på at jeg har denne diagnosen. Hele dagen min dreier seg rundt dette, ja hele livet mitt. Misfornøyd med hud, hår, ansiktsform.. jeg vet at jeg har et helt greit fint utseende sånn gjennomsnittlig, men jeg kan ikke la være å henge meg opp i detaljer og bruker hele dagen på å studere meg i speilet. Forferdelig. Klarer ikke å senke skuldrene og slappe av noen gang. Og sminke liker jeg ikke, det er jo ingen vits å skyve problemet mitt under teppet liksom. Har tatt mange laserbehandlinger, går på isotretinoin, alt.. føler jeg har gjort alt. Er det noe annet som mangler i livet mitt som gjør at jeg fokuserer så mye på dette, eller er dette hovedproblemet?? Er deprimert på 6 året. Anonymkode: d8a70...d41
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Har du vært hos psykolog? Anonymkode: 9d63d...19f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Da har du samme diagnose som Sophia Elise... Anonymkode: 16e93...1f1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå