AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Del Skrevet 21. februar 2020 Har en ellgammel truck, hvor lasteplanen er ille rusten. Er snart bare det som holder bensintanken oppe som er igjen. Nytter ikke få tak i et nytt heller, annet en å få en custom made. Noe som koster minst 80k. Det har jeg ikke råd til, men beste fremkomstmiddelet jeg har hatt. Den er 30 år og har ikke hatt 1 eneste rep siden jeg fikk den for 11 år siden. - 2 enkle slitedeler. Så jeg tenker å strippe av lasteplanet og kanskje bare snekre på. Siden lasteplanet bare ligger på konstruksjonen, vil det være rimelig simpelt. Noen som vet om det er lov eller ikke? Anonymkode: 03a14...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Del Skrevet 24. februar 2020 Du må ha inn på EU-kontroll etter det er satt på. Får du det godkjent er det bare å kjøre Anonymkode: a655d...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 24. februar 2020 #3 Del Skrevet 24. februar 2020 Ville hørt enten med veivesenet selv eller ett biloprettingsverksted. Det høres ut som en veldig enkel jobb, men hvis noen må stå anvarlig for "ombygningen" så gjør det ting litt vanskligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 24. februar 2020 #4 Del Skrevet 24. februar 2020 Blir aldri godkjent. Treverk i en bilulykke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #5 Del Skrevet 24. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må ha inn på EU-kontroll etter det er satt på. Får du det godkjent er det bare å kjøre Anonymkode: a655d...4df Ombygde kjøretøy skal kontrolleres på en trafikkstasjon før de får lov til å bevege seg ut i trafikken, men dette er ikke en EU-kontroll. Og siden det er trafikkstasjonene som til syvende og sist gir godkjenning eller kjøreforbud er de også et veldig bra sted å starte for å sjekke regelverket. Anonymkode: 4446e...a69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå