Gå til innhold

Hvordan greie å slutte som eskorte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har jobbet som eskorte og så sluttet med det? Jeg har alltid hatt en plan om å slutte når jeg ble ferdig utdannet, men nå ser jeg at det blir litt vanskelig. Er blitt så sykt vant til pengene. I min vanlige jobb tjener jeg nå rundt 30 000 etter skatt, og som eskorte rundt 60 000. 

Anonymkode: 87011...059

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som har jobbet som eskorte og så sluttet med det? Jeg har alltid hatt en plan om å slutte når jeg ble ferdig utdannet, men nå ser jeg at det blir litt vanskelig. Er blitt så sykt vant til pengene. I min vanlige jobb tjener jeg nå rundt 30 000 etter skatt, og som eskorte rundt 60 000. 

Anonymkode: 87011...059

Bare forsett da vel. Til du møter en fyr som neppe ønsker å dele deg med mange andre. 

Anonymkode: 39483...70b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare forsett da vel. Til du møter en fyr som neppe ønsker å dele deg med mange andre. 

Anonymkode: 39483...70b

Hvorfor skulle jeg det? Jeg er ikke interessert i noe forhold med noen. 
 

ts

Anonymkode: 87011...059

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du slutte? Så lenge den vanlige jobben gir deg opptjening til pensjon, så kan du vel bare fortsette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan prøve å tenke sånn her: «nei, vent! Det var jo ikke hore jeg skulle bli?» Og så ser du for deg bestemoren din hver gang du er med en kunde. Hva ville hun sagt hvis hun visste at barnebarnet prostituerte seg?

Anonymkode: 8c0c2...3e9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du synes det er greit å jobbe som eskorte, hvorfor ikke fortsette med det en stund til? Når du vil slutte med det, har du jo muligheten til å jobbe innen det du er utdannet som?

Hilsen lavtlønnet tobarnsmor som gjerne skulle tjent det dobbelte + tatt betalt for sex (men som ikke tør)

Anonymkode: 6d857...b80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se på deg selv som en middels god eliteseriespiller i fotball. Du har en god inntekt så lenge du holder på, men du blir eldre og eldre, og plutselig er «karrieren» over. Da står du på bar bakke, og må finne på noe nytt. Gjerne utdanne deg innen noe du synes er spennende, og søke relevante jobber. Spørsmålet er bare når du legger blondetrusene på hylla.

Anonymkode: d70dd...147

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som har jobbet som eskorte og så sluttet med det? Jeg har alltid hatt en plan om å slutte når jeg ble ferdig utdannet, men nå ser jeg at det blir litt vanskelig. Er blitt så sykt vant til pengene. I min vanlige jobb tjener jeg nå rundt 30 000 etter skatt, og som eskorte rundt 60 000. 

Anonymkode: 87011...059

Skatter du av de pengene du tjener som eskorte?

Anonymkode: 52e35...49b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, NymeriaRhoynar skrev:

Sparer du pengene eller har du lagt deg til et hinsides forbruk?

Jeg bruker En god del av dem, for jeg får betalt i kontanter. Ikke så lett å gjemme unna masse kontanter. men nå har jeg spart all lønn fra min vanlige jobb. 
 

ts

Anonymkode: 87011...059

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan prøve å tenke sånn her: «nei, vent! Det var jo ikke hore jeg skulle bli?» Og så ser du for deg bestemoren din hver gang du er med en kunde. Hva ville hun sagt hvis hun visste at barnebarnet prostituerte seg?

Anonymkode: 8c0c2...3e9

Har ingen bestemor, og ingen kvaler med å være «hore». 
 

ts

Anonymkode: 87011...059

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du synes det er greit å jobbe som eskorte, hvorfor ikke fortsette med det en stund til? Når du vil slutte med det, har du jo muligheten til å jobbe innen det du er utdannet som?

Hilsen lavtlønnet tobarnsmor som gjerne skulle tjent det dobbelte + tatt betalt for sex (men som ikke tør)

Anonymkode: 6d857...b80

Det er vel det at planen og rasjonaliseringen min hele tiden var at «dette er noe jeg bare gjør i studietiden». Nå har jeg liksom ingen rammer...

 

ts

Anonymkode: 87011...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke slutt.

Spar derimot så mye som mulig :)

Anonymkode: 8f48d...2ce

Vanskelig med betaling i kontanter. Føler faktisk jeg er ganske redd for innbrudd med så mye kontanter jeg har liggende her og der. 
 

ts

Anonymkode: 87011...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan se på deg selv som en middels god eliteseriespiller i fotball. Du har en god inntekt så lenge du holder på, men du blir eldre og eldre, og plutselig er «karrieren» over. Da står du på bar bakke, og må finne på noe nytt. Gjerne utdanne deg innen noe du synes er spennende, og søke relevante jobber. Spørsmålet er bare når du legger blondetrusene på hylla.

Anonymkode: d70dd...147

Jeg står jo ikke på bar bakke, jeg har en god og solid utdannelse og en ordentlig dagjobb. Leste du hi? 
 

ts

Anonymkode: 87011...059

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skatter du av de pengene du tjener som eskorte?

Anonymkode: 52e35...49b

Nei.

 

ts

Anonymkode: 87011...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker En god del av dem, for jeg får betalt i kontanter. Ikke så lett å gjemme unna masse kontanter. men nå har jeg spart all lønn fra min vanlige jobb. 
 

ts

Anonymkode: 87011...059

Jeg har ingen formening om du skal slutte eller ikke, den avgjørelsen tar du selv. Men hvis du fortsetter med denne dobbelinntekta foreslår jeg at du leser Mr.Moneymustache på nett, du må være en glimrende kandidat til å bli økonomisk uavhengig i relativt ung alder.

Noe helt annet; er du ikke redd for å bli utsatt for vold?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet ditt i fremtiden: Mamma hva jobbet du som ung?

Mamma: jeg var en grådig hore som trengte å kjøpe dyre vesker så da lå jeg med ynkelige menn for de veskene. Der brukte jeg min tid på. 
 

Anonymkode: 1ef5f...466

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...