Gå til innhold

Kjære gamere, jeg vil spille og trenger tips :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å begynne å spille litt på data.

Hehe, hvor kjøper man spill? Kjøper man i AppStore/bare laste ned?

Trenger tips til gode spill. Jeg har veldig lite erfaring, eneste tre spillene jeg har prøvd og liker er: Den lengste reisen, Machinarium og The Sims.

Har en gammel Macbook :) 

Anonymkode: b1d09...c15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Origin har noen spill, steam har spill 😊

• Liker 2
Skrevet

Jeg har brukt Steam i over 12 år og kjøper alt av spill der, har 250 spill i biblioteket. Det som er kjekt med Steam er at du kan laste ned spillene når du vil spille dem og det er ikke nødvendig å ta sikkerhetskopi.

Anonymkode: 99b7d...c06

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt Steam i over 12 år og kjøper alt av spill der, har 250 spill i biblioteket. Det som er kjekt med Steam er at du kan laste ned spillene når du vil spille dem og det er ikke nødvendig å ta sikkerhetskopi.

Takk for svar, tror jeg begynner der :) :) hva slags spill liker du da?

ts

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, tror jeg begynner der :) :) hva slags spill liker du da?

ts

Spiller egentlig alt mulig, The Witcher 3, Skyrim og Fallout spillene er blant favorittene men akkurat nå har jeg satt meg som mål å spille gjennom Assassin`s Creed serien. 

Skrevet

Portal er bra!! Har det på Mac-en. Tror jeg kjøpte d via Steam (eller så var d Origin)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spiller egentlig alt mulig, The Witcher 3, Skyrim og Fallout spillene er blant favorittene men akkurat nå har jeg satt meg som mål å spille gjennom Assassin`s Creed serien. 

😏 Ooo dette var skummelt. Akkurat som jeg skulle skrevet dette selv 🤭 Straks ferdig med Origins. Skal også spille gjennom Assasin's Creed nå framover 

Skrevet

Hvis du har lyst til å prøve et "skytespill" med litt spenning, stilig stemning, en veldog god story, anbefaler jeg Bioshock-spillene. Spilt dem en drøss ganger.

Hvis du istedet har lyst på noe litt looney, som inkluderer strategi, og litt bygging alla Sims, er Two Point Hospital veldig moro.

Anonymkode: 427cc...60a

Skrevet

Jeg spiller mye Ark Survival Evolved. I begynnelsen løper du naken å forvirret rundt på en øy med dinosaurer å blir spist, men så kan du bygge deg et hus etterhvert å temme dinosaurer som du kan ri eller fly rundt på når du lærer deg hvordan ting fungerer😛

Anonymkode: dde31...ec5

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Planet Zoo. Vet ikke en gang hvor mange timer jeg har brukt på det spillet. Det er på steam 😄

Skrevet

Stardew Valley, Rimworld, Civilization V eller VI, Prison Architect.

Skrevet
12 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg kan varmt anbefale Planet Zoo. Vet ikke en gang hvor mange timer jeg har brukt på det spillet. Det er på steam 😄

Det så skikkelig fint ut😍 men måtte dessverre ha windows.....

ts

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det så skikkelig fint ut😍 men måtte dessverre ha windows.....

ts

Så kjedelig! 😕 kanskje det kommer til mac en gang i fremtiden 🤞🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...