Gå til innhold

Kjære gamere, jeg vil spille og trenger tips :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å begynne å spille litt på data.

Hehe, hvor kjøper man spill? Kjøper man i AppStore/bare laste ned?

Trenger tips til gode spill. Jeg har veldig lite erfaring, eneste tre spillene jeg har prøvd og liker er: Den lengste reisen, Machinarium og The Sims.

Har en gammel Macbook :) 

 

Anonymkode: b1d09...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt Steam i over 12 år og kjøper alt av spill der, har 250 spill i biblioteket. Det som er kjekt med Steam er at du kan laste ned spillene når du vil spille dem og det er ikke nødvendig å ta sikkerhetskopi.

Anonymkode: 99b7d...c06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt Steam i over 12 år og kjøper alt av spill der, har 250 spill i biblioteket. Det som er kjekt med Steam er at du kan laste ned spillene når du vil spille dem og det er ikke nødvendig å ta sikkerhetskopi.

Anonymkode: 99b7d...c06

Takk for svar, tror jeg begynner der :) :) hva slags spill liker du da?

ts

Anonymkode: b1d09...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, tror jeg begynner der :) :) hva slags spill liker du da?

ts

Anonymkode: b1d09...c15

Spiller egentlig alt mulig, The Witcher 3, Skyrim og Fallout spillene er blant favorittene men akkurat nå har jeg satt meg som mål å spille gjennom Assassin`s Creed serien. 

Anonymkode: 99b7d...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spiller egentlig alt mulig, The Witcher 3, Skyrim og Fallout spillene er blant favorittene men akkurat nå har jeg satt meg som mål å spille gjennom Assassin`s Creed serien. 

Anonymkode: 99b7d...c06

😏 Ooo dette var skummelt. Akkurat som jeg skulle skrevet dette selv 🤭 Straks ferdig med Origins. Skal også spille gjennom Assasin's Creed nå framover 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst til å prøve et "skytespill" med litt spenning, stilig stemning, en veldog god story, anbefaler jeg Bioshock-spillene. Spilt dem en drøss ganger.

Hvis du istedet har lyst på noe litt looney, som inkluderer strategi, og litt bygging alla Sims, er Two Point Hospital veldig moro.

Anonymkode: 427cc...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller mye Ark Survival Evolved. I begynnelsen løper du naken å forvirret rundt på en øy med dinosaurer å blir spist, men så kan du bygge deg et hus etterhvert å temme dinosaurer som du kan ri eller fly rundt på når du lærer deg hvordan ting fungerer😛

Anonymkode: dde31...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan varmt anbefale Planet Zoo. Vet ikke en gang hvor mange timer jeg har brukt på det spillet. Det er på steam 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg kan varmt anbefale Planet Zoo. Vet ikke en gang hvor mange timer jeg har brukt på det spillet. Det er på steam 😄

Det så skikkelig fint ut😍 men måtte dessverre ha windows.....

ts

Anonymkode: b1d09...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det så skikkelig fint ut😍 men måtte dessverre ha windows.....

ts

Anonymkode: b1d09...c15

Så kjedelig! 😕 kanskje det kommer til mac en gang i fremtiden 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...