Gå til innhold

Sofias änglar på tv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som ser på denne serien? Hva synes du om den?

Jeg har seriøst unngått den som pesten. Ikke fordi jeg ikke liker den eller den er dårlig, men det er fordi jeg aldri greier å se på en episode uten å begynne og grine. I dag ble imidlertid tv-en stående på den kanalen, og jeg sippet og gråt den tiden som var igjen av programmet.

Det er alltid noen forferdelig tragiske hendelser i livet til menneskene som får hjelp. Ofte en familiefar eller -mor som har dødd brått, enten av ulykke eller sykdom, eller et barn er alvorlig skadet eller sykt. Neste uke kommer en episode om en liten gutt som har hatt hjernesvulst. I kveld var det en familiefar som ikke kom hjem fra jobb en dag, fordi han druknet i en arbeidsulykke. Der satt mor alene med tre barn og et falleferdig hus som hun ikke greide eller hadde råd til å pusse opp alene, og årene gikk.

Noen som ser denne serien? Og klarer dere å se en episode uten å sippe? Jeg klarer det ikke. Men jeg har merket at jeg blir mer og mer sentimental og har stadig lettere for å ty til tårene over rørende og triste saker for hvert år som går.  

Anonymkode: 5e75a...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...