Gå til innhold

"Redd" for å ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er redd for å ha sex. Har alltid vært sånn og er usikker på hvorfor. Er en jente på 24 år og har nesten 0 erfaring (selv om jeg har ligget med 3 stk). Jeg synes dette er veldig flaut, for det forventes vel at en 24-åring kan litt i senga. Hver gang jeg liker noen feiger jeg ut når vi er i ferd med å bli intime. Innser nå at det er på tide å skjerpe seg. Tenker det bare vil være verre desto eldre jeg er. 

Hva hadde dere tenkt om personen dere holdt på med ikke hadde lite erfaring i senga? Hadde det vært turn-off? Har dere noen tips som kan hjelpe meg? 

Anonymkode: 8b484...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært livredd, måtte ty til litt alkohol men det gikk fint. Jeg var iallefall lett på foten på tur hjem😊

Men ikke bruk alkohol hvis du ikke drikker. Mange ønsker at det skal være rosenrødt og spesielt, likevel hører du noen som opplevde det som kleint eller litt pinlig der og da. Men de fleste opplevelsene går som regel bra... Bruk gjerne litt humor i forkant så løsner det opp den stive stemningen, håper du treffer en som behandler deg godt, demp belysningen, og bare la det naturlige skje. Erfaring din du får kan du utvikle etterhvert som du føler deg tryggere. Jeg har stor tro på at du klarer deg fint👌

Turn off nei, jeg synes ikke det. Men hvordan 20 åringer tenker i dag, kan vel andre svare på🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg har også vært livredd, måtte ty til litt alkohol men det gikk fint. Jeg var iallefall lett på foten på tur hjem😊

Men ikke bruk alkohol hvis du ikke drikker. Mange ønsker at det skal være rosenrødt og spesielt, likevel hører du noen som opplevde det som kleint eller litt pinlig der og da. Men de fleste opplevelsene går som regel bra... Bruk gjerne litt humor i forkant så løsner det opp den stive stemningen, håper du treffer en som behandler deg godt, demp belysningen, og bare la det naturlige skje. Erfaring din du får kan du utvikle etterhvert som du føler deg tryggere. Jeg har stor tro på at du klarer deg fint👌

Turn off nei, jeg synes ikke det. Men hvordan 20 åringer tenker i dag, kan vel andre svare på🙄

Har kun hatt sex edru. Redd for å miste kontrollen eller angre dersom jeg drikker. Takk for svar :) 

Ts

Anonymkode: 8b484...14a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig det er noe sjarm over lite erfaring. Jeg syns det er noe forførende over og hatt få sexpartnere. Så si det heller som det er: «jeg har ikke så mye erfaring, så setter pris på om du hjelper meg litt på vei».

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg. Du må slappe av når du har sex og tenke at vedkommende har lyst på deg

Anonymkode: 1cd96...645

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner klager kanskje når menn ikke har så mye erfaring, men det er ikke slik motsatt vei. Ingen grunn til å være redd.

Anonymkode: 47ce5...ba7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det egentlig så mye man må kunne i senga? Lek med deg selv for å lære deg selv å kjenne og gjør det som føles deilig for deg. Ikke overtenk, men gi deg hen og nyt følelsene i din egen kropp. Ta på deg selv, vis han hva du liker, og lytt til han og kjenn på hans reaksjoner og gjør det du merker han responderer på (det kan være ulikt fra mann til mann).

Anonymkode: 84a09...8c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D beste er jo om du ligger med noen du føler deg noen lunne trygg på slik at du kan si at "jeg har ikke så mye erfaring,jeg ...kan du ikke vise meg hva du liker?" Da er du ydmyk samtidig som du viser interesse og vilje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...