Gå til innhold

Er langrennssporten iferd med å dø ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg likte langrenn da jeg var yngre. Klarer ikke engasjere med i det lenger. Flere som føler det samme.

 

- Norge vinner hele tiden virker det som

- Hykleriet rundt Johaug, hadde hun vært russisk så hadde vi sagt noe annet

 

Anonymkode: 9fdf5...455

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får se neste år når det er ski-vm eller om 2 år når det er OL. Er jo gjerne da det er mest fokus på langrenn. 

Anonymkode: 2acb9...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke interessert lenger. Det er ikke spennende i det hele tatt. 

Anonymkode: f715a...87c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overhodet ikke interessant og har aldri vært i det heller på grunn av store deler av familien min ser på det hver eneste dag. 2-3 timer hver dag og prater om det gjentatte ganger resten av dagen. Fått helt vrang oppi halsen av å høre eller se om noen driver å ser på vintersport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langrenn på TV tror jeg er godt i gang med å dø ut. Jeg har ikke giddet å se på de siste par årene hvertfall. Det er ikke spennende i det hele tatt, taktikkeri og norsk pall. 

Anonymkode: c3a69...61d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger med, men må innrømme at jeg synes det har vært utrolig lite interessant på damesiden denne sesongen. Det kveler noe av engasjementet. 
Jeg er sikkert gammeldags også, men jeg synes sporten blir ødelagt av alle de publikumsvennlige øvelsene som hele tiden innføres. "Alt var mye bedre før" :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går alltid i bølger. Om noen år er svenskene best. Den største trusselen er ikke midlertidig norsk dominans, men at snøen forsvinner. Selv om det også går i bølger så er jo tendensen klar.

Anonymkode: 4b32c...8ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det. Idrett er det minst nyttige som finnes.

Anonymkode: 7be69...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 20.16, AnonymBruker skrev:

Kjempeflott! Det er i alle fall MIN mening. Langrenn og skiskyting er jo virkelig GØRR kjedelig å følge med på.

Dessuten er det vel 99,999 prosent nordmenn som er med. Det virker i alle fall sånn. Kanskje en og annen slenger fra enkelte andre land, men stort sett bare nordmenn. Tror noen fra Norge at andre land bryr seg en tøddel om denne sporten?

Anonymkode: 166aa...12a

Er mange fra utlandet med, Norge har bare lov til å ha med maks 10 løpere i hvert renn utenom VM, da er det 4 løpere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å se på lenger. Det er dødskjedelig når Johaug vinner alt.

Anonymkode: 5e3a2...cbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporten er ødelagt av alle latterlige variantene av klassisk langrenn. Sprint med staver i hendene og tynne pinner på beina sier seg selv at det blir for dumt.

Anonymkode: 8c5cd...f15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.2.2020 den 13.56, AnonymBruker skrev:

Jeg likte langrenn da jeg var yngre. Klarer ikke engasjere med i det lenger. Flere som føler det samme.

 

- Norge vinner hele tiden virker det som

- Hykleriet rundt Johaug, hadde hun vært russisk så hadde vi sagt noe annet

 

Anonymkode: 9fdf5...455

Northug fikk meg engasjert i langrenn, etter han la opp har jeg mistet interessen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Northug fikk meg engasjert i langrenn, etter han la opp har jeg mistet interessen. 

Enig. Vokste opp med Dæhlie, Alsgaard og Ulvang. DA var skisport interessant. Lillehammer 94 var bare magisk.

Northug kom som et friskt pust som trigget interessen min igjen etter noen år hvor jeg fulgte lite med. Da Northug la opp, sluttet jeg å bry meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt kjedelig, veldig kjedelig. Er så lei av Johaug, så har sluttet å se på. 

Anonymkode: 78df3...bce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Expandable86 skrev:

Enig. Vokste opp med Dæhlie, Alsgaard og Ulvang. DA var skisport interessant. Lillehammer 94 var bare magisk.

Northug kom som et friskt pust som trigget interessen min igjen etter noen år hvor jeg fulgte lite med. Da Northug la opp, sluttet jeg å bry meg.

Ja Northug var den superstjernen sporten trengte. Selv da han dominerte var det ikke kjedelig, for han gjorde alltid noe morsomt ut av seirene sine også. Klæbo blir liksom ikke helt det samme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg, det er jo litt morsomt at vi har begynt å arrangere NM utenlands. Og at noen utlendinger får være med også. Det setter liksom en ekstra piff på det. 

Anonymkode: 53b49...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vært litt interessant hvis noen av utøverne hadde en hyggelig, sympatisk personlighet, men slik det er i dag virker alle som en å være noen egoistiske, overlegne snobber som brøyter seg frem. Det gir ingen god følelse når de vinner.

Anonymkode: 147bd...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barndomstraumer. Får mark i kroppen og det lukter bestefars brunesaus når jeg ser det 😂 Det er så sinnsykt kjedelig. Dog etter at streamingtjenester har gjort sitt inntog har det ikke plaget meg nevneverdig.. Men det var en gang 🥺Mange andre interessante idretter vi kunne lagt det engasjementet og de pengene i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...