Gjest 123 Skrevet 9. juni 2005 #1 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvilket fett er vanskeligst å kvitte seg med? Det som sitter løst, eller det som er stramt? Tidligere hadde jeg en ganske hard/stram fettpute på magen, men etter at jeg begynte å trene utholdenhet har fettet blitt mykt og løst på en måte,...(er ikke overvektig) Stemmer det at light-produkter gjør at fettet binder seg i kroppen, slik det blir vanskeligere å få bort? Ønsker svar fra folk som VET, og ikke bare tror,.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 9. juni 2005 #2 Del Skrevet 9. juni 2005 Det som kjennes hardt/stramt er gjerne muskler. Fett er fett. Du ser ikke en smellfeit fyr som er "fast". En måte å gjøre fett fast på er at man har mettet fett som lagres i LAV temperatur. Ellers har man cellulitter som sitter litt dypere og i "pakker" og dermed holdes litt mer kompakt sammen. Hvis du trener med for høy intensivitet så forbrenner du karbolageret ditt, ikke fettet. Fett forbrennes kun når du gjør lettere arbeid med kroppen. Eller du kan jo prøve å trene full guffe med tom karbolager (men ikke at jeg anbefaler det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå