AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Del Skrevet 21. februar 2020 Hva syns dere om det? Jeg har noen bekjente som har kalt barnet for det, og jeg må ærlig talt si at det tar litt tid for meg å bli vant til det. Er det bare jeg som er sær? Anonymkode: dfbe2...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Del Skrevet 21. februar 2020 Uffda Anonymkode: 0e10b...dbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Del Skrevet 21. februar 2020 Eit gammalt navn. Eg syns det var rart første gangen. Men no kunne ikkje den Kanutte eg kjenner hett noko anna. Det er liksom ho; Kanutte. Og med ho forbinder eg navnet med noko fint. Anonymkode: 4005b...308 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #4 Del Skrevet 21. februar 2020 Jeg synes det er sært. Anonymkode: 0a496...1a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #5 Del Skrevet 21. februar 2020 Ikke fint. Høres tullete ut. Sikkert fint på en katt, da👍 Anonymkode: d545a...e3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #6 Del Skrevet 21. februar 2020 Jeg syns det passer til et ekorn i en dukkefilm eller kanskje en mus i en tegnefilm Anonymkode: 083e6...7f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #7 Del Skrevet 21. februar 2020 Er oppvokst med navnet, kjenner en på min alder (slutten av 30-åra) og en på ca 25 som heter det. Da vi var yngre var det bare gamle damer som het Kanutte, nå er det bare småunger. Ikke at det er vanlig nå heller, men jeg veit om noen unger som har det som andre fornavn. Det er nok en regional greie, bekjente på østlandet reagerer på navnet som "spesielt". Mitt inntrykk er at østlendinger vil ha såkalte internasjonale navn, og da mener de angloamerikanske, mens vestlendinger i større grad bruker tradisjonelle navn. Anonymkode: 19ba0...5f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 21. februar 2020 #8 Del Skrevet 21. februar 2020 Jeg forbinder det med det gamle barne-tv programmet om Kanutten med Anne-Cath Vestly. https://tv.nrk.no/serie/kanutten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå