Jegvetik Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Hvordan gjør dere det med tannfe? Gir man fremdeles mynter? Har ikke det lengre!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Skrevet 20. februar 2020 Ja. Det er ganske enkelt å skaffe altså. Du bare betaler med en seddel i butikk, og vipps er tannfeen ferdig utstyrt. Anonymkode: f2ad1...ed7 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Tar ut mynter i butikken eller vekseler på posten. Anonymkode: cc007...9ce 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 Jepp, mynter. Husk å ha litt liggende og bestemme gjerne hvor mye du ønsker å gi på forhånd. Tannfeen her hadde en dag plutselig glemt det helt bort og måtte raske sammen noe cash som lå liggende. Tannfeen var veldig raus den dagen. Hos ei nabo hadde tannfeen blåst bort i vinden på natten og kom derfor en dag for sent 😂 Anonymkode: a381b...4df 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #5 Skrevet 21. februar 2020 Ungene her i huset fikk tips fra ei i nabolaget om at "hvis dere ikke putter tannen i vann kommer det papirpenger". Lurer på hva de må gjøre for at tannfeen skal legge igjen visakortet..? Anonymkode: 05393...40e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #6 Skrevet 21. februar 2020 13 timer siden, Jegvetik skrev: Hvordan gjør dere det med tannfe? Gir man fremdeles mynter? Har ikke det lengre! Ungene putter tannen i et glass med vann. Mamma rusher til butikken etter leggetid og får ut en 20-kroning i kassa (og lover seg selv å være litt mer føre var neste gang guttungen hinter om løs tann). Neste morgen ligger 20 kroningen i glasset. Eldstemann later som om han tror på tannfeen, ellers gir ikke tannfeen penger, sier jeg. Noen ganger sier de at noen andre får 100 kr. Da sier jeg at sånn er det bare, og at her i huset gir hun 20 kr pr tann. Anonymkode: 451fd...423
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #7 Skrevet 21. februar 2020 Hvorfor forteller dere barna deres at tannfeen finnes? Det er jo løgn. Kjenner hvertfall at jeg ikke er komfortabel med å lyve til barna mine. De får penger for tennene, mynter, men det kommer fra min hånd, ikke fra et liksomvesen. Anonymkode: f1e3a...766
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #8 Skrevet 21. februar 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor forteller dere barna deres at tannfeen finnes? Det er jo løgn. Kjenner hvertfall at jeg ikke er komfortabel med å lyve til barna mine. De får penger for tennene, mynter, men det kommer fra min hånd, ikke fra et liksomvesen. Anonymkode: f1e3a...766 Hallo? Tannfeen finnes, jo. Det er da vel ikke merkeligere med tannfe enn Astrid Lindgre, gud, julenisse og påskehare? Høres ut som en kjedelig barndom. Anonymkode: 451fd...423 3
JenJen Skrevet 21. februar 2020 #9 Skrevet 21. februar 2020 Tannfeen gir fortsatt kun mynter og cash 😝 så her må du nok til butikken å veksle 😊
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #10 Skrevet 21. februar 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Hallo? Tannfeen finnes, jo. Det er da vel ikke merkeligere med tannfe enn Astrid Lindgre, gud, julenisse og påskehare? Høres ut som en kjedelig barndom. Anonymkode: 451fd...423 Synes det er slemt å fortelle barn at både nisser, feer og ting som man selv vet ikke finnes, finnes. Astrid lindgren og Gud finnes så vidt jeg vet, så ser ikke problemet der. Trekker grensen ved ting man selv kjenner at man lyver på. Vet jeg at jeg ikke tror på tannfeen, så føles det bedragersk og falskt å skulle fortelle barna at de finnes. Hvorfor lyve til barn? Anonymkode: f1e3a...766
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #11 Skrevet 21. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes det er slemt å fortelle barn at både nisser, feer og ting som man selv vet ikke finnes, finnes. Astrid lindgren og Gud finnes så vidt jeg vet, så ser ikke problemet der. Trekker grensen ved ting man selv kjenner at man lyver på. Vet jeg at jeg ikke tror på tannfeen, så føles det bedragersk og falskt å skulle fortelle barna at de finnes. Hvorfor lyve til barn? Anonymkode: f1e3a...766 Gud finnes ikke. Det er like dumt å si det til barn. Anonymkode: a381b...4df 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå