Gå til innhold

For mye godt? Trene mage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei trenger noen tips til hva man kan spise istedenfor godteri. Handler ikke selv, så gi helst tips med mat som alle har hjemme. Trenger også tips til hvordan man kan miste vekt fort og trening til mage. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere noen gode tips?

Skrevet

Får inntrykk av at du kanskje enda er et barn, vil derfor bare råde deg til å jobbe med å elske kroppen din som den er. Spis sunt, pass på å få i deg grønnsaker og frukt - men også kos deg med godteri når du ønsker det ❤️

Anonymkode: 1d265...393

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får inntrykk av at du kanskje enda er et barn, vil derfor bare råde deg til å jobbe med å elske kroppen din som den er. Spis sunt, pass på å få i deg grønnsaker og frukt - men også kos deg med godteri når du ønsker det ❤️

Anonymkode: 1d265...393

Takk for tips. Er 19 år, men bor hos foreldrene mine, så jeg handler ikke selv. Men har du noen tips til hva jeg kan spise når søtsuget kommer?

Skrevet
1 minutt siden, Villa123 skrev:

Takk for tips. Er 19 år, men bor hos foreldrene mine, så jeg handler ikke selv. Men har du noen tips til hva jeg kan spise når søtsuget kommer?

Kål, epler, druer osv. Man må ha litt viljestyrke. 

Så går det ikke å punktforbrenne fett på kroppen ved å f.eks. bare trene mage så blir du slank akkurat der. Hele kroppen mister fett og ved å forbrenne mest fett må du bruke de største muskelgruppene som i knebøy, benkpress og markløft. Resten er jålerier du kan trene etterpå. 

Ellers hjelper det å gå turer. Men best fettforbrenning får du ved styrketrening. 

Husk også at det du putter inn i kroppen avgjør om du går opp eller ned i vekt. Ligger du i cal. overskudd går du opp i vekt og motsatt. 

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, Hr. Aktiv said:

Kål

Kål når man har lyst på søtsaker faktisk.

En bit mørk sjokolade kan funke bra. Det orker man ikke å spise så mye av. Søt (sukrin e.l.) te. Frukt. Spise noe sunt før man spiser godteri. Syltetøy uten tilsatt sukker.

Anonymkode: 51c54...667

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Villa123 skrev:

Hei trenger noen tips til hva man kan spise istedenfor godteri

Personlig synes jeg det er enklere å la være å spise fremfor å spise et erstatningsprodukt :) 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, LeneXCII said:

Personlig synes jeg det er enklere å la være å spise fremfor å spise et erstatningsprodukt :) 

Det der kan lett misforstås.. 

Anonymkode: 2d167...af6

Skrevet

Stangselleri og gulrøtter kuttet opp med  kesam og Holiday-dip er godt og bra 😊

Anonymkode: 1ca19...fa0

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der kan lett misforstås.. 

Anonymkode: 2d167...af6

Jeg synes det er ganske klar tale jeg.. ;) 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kål når man har lyst på søtsaker faktisk.

Det kan faktisk være lurt. Da mister man kanskje matlysten :) 

For min del fungerer det ikke å ha godteri eller sjokolade i skapet. Da blir de oppspist løpet av dagen. Det jeg gjør er å vente til lørdag (juksedag) med å handle disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...