AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Har havnet i flere veldig ubehagelige situasjoner. Skjønner ikke hvordan jeg havner i dem, men "stivner til" hver gang jeg befinner meg i slike situasjoner. Han første jeg holdt på med kunne bli veldig voldsom i fylla. Det endte med at han holdt meg fast og fingret meg bak. I starten sa jeg nei og forsøkte å komme meg løs, men han ba meg om å være stille og slappe av. Etterhvert stoppet jeg å gi motstand og begynte å gråte. Da stoppet han for å trøste meg. Den andre jeg holdt på med ble sint på meg fordi jeg ikke var interessert lengre. Han holdt meg også fast og begynte å fingre meg. Vil ikke gå så mye i detalj, men han gjorde noen ting som har plaget meg i ettertid. En annen gang var jeg på fest med de fra jobben. Han ene hadde lagt merke til meg på jobb og snakket om at jeg virket så søt og uskyldig. Videre snakket han om sin posisjon i jobben og hvor mye makt han hadde. Han begynte å ta på meg. Hånden hans gikk lengre og lengre opp mot låret mitt. Stivnet helt til, men klarte etterhvert å dytte hånda hans litt bort. Han lurte på hvorfor jeg gjorde meg så kostbar og sa at det gikk rykter om meg på jobben. Vet ikke hva jeg gjør feil som får meg til å havne oppi disse ubehagelige situasjonene? Er det noen måte å ikke "fryse til"? Skammer meg veldig over dette. Dette har ført til at jeg har problemer med å være sammen med gutter, siden jeg er redd for det skal skje igjen. Anonymkode: 03a5e...fb6
Silva Pluvialis Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 (endret) Det høres helt forferdelig ut. Føler virkelig med deg. Det er helt normalt å gå i frys når man opplever overgrep. Det er ikke din skyld eller din skam. Du har ikke gjort noe galt her. Har du fått snakket med noen om opplevelsene? Du kan f.eks ta kontakt med SMSO/NOK ❤️ Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Her tenker jeg at du må gå til behandling, å endre dine holdinger at kvinner har like mye rett til å si nei som menn. Kjenner flere som er med på sex, uten noen som helst egen vilje. Synes det er trist. Damer har lov til å slå når noen klår! Håper du finner hjelp 😊 Anonymkode: c6675...42e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 13 timer siden, Gorilla skrev: Det høres helt forferdelig ut. Føler virkelig med deg. Det er helt normalt å gå i frys når man opplever overgrep. Det er ikke din skyld eller din skam. Du har ikke gjort noe galt her. Har du fått snakket med noen om opplevelsene? Du kan f.eks ta kontakt med SMSO. De er gode på overgrep. Jeg går selv til samtaler det jevnlig ❤️ Holdt på å fortelle det til en venninne en gang, men hun ville ikke høre. Vil ikke at noen skal vite om det.. Har vurdert å ta kontakt med dem men føles mer "virkelig" hvis jeg snakker høyt om det.. Takk for svar ❤️ Anonymkode: 03a5e...fb6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #5 Skrevet 21. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Her tenker jeg at du må gå til behandling, å endre dine holdinger at kvinner har like mye rett til å si nei som menn. Kjenner flere som er med på sex, uten noen som helst egen vilje. Synes det er trist. Damer har lov til å slå når noen klår! Håper du finner hjelp 😊 Anonymkode: c6675...42e Takk for svar! Synes ikke det er greit å slå uansett, men viktig å si ifra. Sa ifra de to første gangene, men klarte ikke tredje gangen. Men må nok endre holdningene mine Anonymkode: 03a5e...fb6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #6 Skrevet 25. mars 2020 Dette er en helt vanlig og naturlig reaksjon i slike situasjoner. Du trenger ikke skamme deg over dette, det er ikke du som har gjort noe galt! Vil på det sterkeste anbefale deg å snakke med en profesjonell med dette, eventuelt en person du stoler på og kan snakke med om dette. Vet av erfaring hvor vondt slike ting kan gjøre, og hvor godt det er å forstå og bearbeide det, har blitt frisk og har sunne tanker og følelser rundt seksualitet etter behandling. Anonymkode: 7a552...ec6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå