Gå til innhold

Uregelmessig puls

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært syk (luftveisinfeksjon og bihulebetennelse) i snart tre uker nå. Har trykk i brystet, puster tungt (spesielt når jeg beveger meg og går ute) og hoster fortsatt litt. Kjenner det er mye slim, men får det ikke opp. Kommer bare opp litt skummet slim innimellom. Jeg har også merket at pulsen min er veldig varierende. Har ikke merket noe til dette tidligere. Nettopp i stad for 10 min siden var pulsen oppe i 100 når jeg var oppe å gikk litt rundt i huset. Og når jeg satt meg ned sank den fort til 53. Så 2 min etterpå var den oppe i 76. Kjenner jeg er kvalm og litt svimmel også. Hva er greia? Nå er den 84 og sitter fortsatt i sofaen. Når jeg våkner om morgenen kan den være på 47-49. Hvorfor er den så uregelmessig? Normalt ligger pulsen min ganske stabilt mellom 55 og 60. 

Anonymkode: 75dd8...390

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noe erfaringer?

Anonymkode: 75dd8...390

Skrevet

Min puls blir også sånn når jeg er syk. Legen min sa at for det første går pulsen opp når man har feber, og at kroppen har jobbet med infeksjonen og at man ble fortere sliten og pulsen gikk opp. Er du veldig usikker ville jeg kontaktet lege Og fått tatt et EKG 😊

Anonymkode: 27579...fc5

Skrevet

Det er da helt normalt når man er syk. Slutt å ta pulsen din hele tiden, så du ikke stresser med det i tillegg

Anonymkode: 64232...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...