Gå til innhold

Til deg som har utført fettsuging med laser.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan du fortelle litt om ettertiden? Hva kompresjon brukte du? Jeg har kjøpt belte som klinikken anbefalte. Jeg har lest at man allerede kan jobbe dagen etter, men jeg har tatt fri noen dager. Lurer litt på hvordan smertene er og hvordan det er å jobbe med kompresjon på?

Anonymkode: a9d33...796

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke det du spør om men jeg måtte Google dette når jeg leste spørsmålet ditt og ber deg om å lese hva legene sier om dette: 

https://www.tv2.no/a/3902689/

Anonymkode: 973b6...ada

Skrevet

«– Laserfettsuging er horrible greier, mer eller mindre. Det er opplest og vedtatt at dette skal man ikke drive med. Jeg var akkurat på en plastikkonferanse i Genève, der sa ekspertene at denne behandlingen gir flere bivirkninger, brannskader og ikke bedre resultat enn konvensjonelle liposuction-teknikker, sier Petter Frode Amland, spesialist i plastisk kirurgi, generell kirurgi og gastroenterologisk kirurgi til TV 2 hjelper deg. «

– For guds skyld, gå til folk som er spesialister i plastisk kirurgi, sier Amland.

Anonymkode: 973b6...ada

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke bedre å finne fram disiplinen og endre kostholdet ditt først? Begynne å trene ordentlig. Kutt ut bollene og snopet er første bud! 

Anonymkode: 7099d...739

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre å finne fram disiplinen og endre kostholdet ditt først? Begynne å trene ordentlig. Kutt ut bollene og snopet er første bud! 

Anonymkode: 7099d...739

Hehe jo hadde det vært så lett. Jeg har hatt pt i mange år, spiser ikke snop eller brus. Aldri likt slikt. Levd på Grete roede kost i flere år. Jeg står på venteliste på operasjonen men vil prøve dette før jeg syr inn magesekken. Pga hormon i kroppen så er det vanskelig å få vekk fett.

• Liker 1
Skrevet

Noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...