Gå til innhold

Lagring av bilder skyløsning


Jegvetik

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en haug med bilder på min iPhone som jeg ønsker å lagre i skyen, både som backup og for å spare plass på telefonen. Jeg ønsker at skyløsningen skal gi meg tilgang til bildene på PC også (har ikke Mac). Synes iCloud har vært litt vanskelig fordi jeg synes det var utfordrende å slette bilder på telefon uten å slette de i skyen også. 
 

kan godt betale, er det noen som har noen anbefalinger eller erfaringer de vil dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Sophie-Ann skrev:

Gmail har en god skyløsning, betaler 17kr i mnd for 1TB. 

Google har en skyløsning er vel mer riktig å si. Google Drive har ikke noe med Gmail å gjøre utover at de kommer fra samme leverandør. Med mindre du har en særdeles god deal med Google er prisen på 17 kroner for inntil 100 GB. De har ikke noen pakke på 1TB, men 2TB koster 89 per måned.

Personlig foretrekker jeg Microsoft OneDrive. For samme pris som Googles 2TB-pakke får du 2TB med individuelle kontoer for hele familien og Office-pakka for inntil seks PC-er/Mac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jdz skrev:

Google har en skyløsning er vel mer riktig å si. Google Drive har ikke noe med Gmail å gjøre utover at de kommer fra samme leverandør. Med mindre du har en særdeles god deal med Google er prisen på 17 kroner for inntil 100 GB. De har ikke noen pakke på 1TB, men 2TB koster 89 per måned.

Personlig foretrekker jeg Microsoft OneDrive. For samme pris som Googles 2TB-pakke får du 2TB med individuelle kontoer for hele familien og Office-pakka for inntil seks PC-er/Mac.

Ok, beklager at jeg skrev feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...