Gå til innhold

Barnehage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det sies at det fortsatt er stor mangel på barnehagelærer. I en barnehage i nærområde får de ikke inn barnehagelærer. Er det mulig å søke på disse stillingene og få jobben om man er noe annet enn barnehagelærer? Er vernepleier og kunne tenkt meg å jobbe i barnehage. Vet at det skal være så og så mange barnehagelærere, men når det ikke er noen og ta av så er det jo ikke det.. 

Anonymkode: 305a8...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bli barnehagelærer/pedagogisk leder med dispensasjon i 12 måneder. Da er barnehagen pliktig til å legge ut stillingen på nytt, hvis ingen søker med relevant utdanningen kan du beholde jobben. Hvis noen med relevant utdanning søker mister du jobben

Anonymkode: 9fc9d...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, vesla1985 skrev:

Ta småbarnspedagogikk. Skulle ønske vi ku ne bytte utdannelse 😛

Tatt kontakt med skole ang.dette før og da "holdt" det ikke med vernepleier pluss det for å bli som en barnehagelærer. Da er jeg jo like langt. 

Anonymkode: 305a8...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tatt kontakt med skole ang.dette før og da "holdt" det ikke med vernepleier pluss det for å bli som en barnehagelærer. Da er jeg jo like langt. 

Anonymkode: 305a8...22e

Eg vil motsatt vei. Det går heller ikke.  Et forslag søk på stillingen. Og får du ansettelse kan du ta førskolelærer samlingsbasert.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...