Gå til innhold

Dere sosionomer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er utdannet sosionom og har jobbet i mange år med rus og psykiatri. Kjenner jeg ønsker å bytte beite, få ny kompetanse og utvikle meg faglig. Jeg ønsker å ta en videreutdanning/master, men kjenner meg veldig  usikker på hvilken retning jeg skal gå. Spesielt med tanke på hvor det er mulig å finne jobb. Bor i Oslo-området. Interessere meg for folkehelse og forbyggende arbeid. Ønsker å jobbe med "friskere" mennesker enn hva jeg har gjort de siste årene. 

Kan dere med sosailfaglig utdanning dele deres utdannings og karrierevalg. Trenger litt inspirasjon. 

Anonymkode: bb40e...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med barnevernfaglig? Evt miljøarbeider i skolen? Empowerment og helsefremmende arbeid må vel rette seg mot jobber med friskere mennesker?

Hva syns du om å jobbe innen rus og psykiatri, bortsett at du er lei? Interessant å høre om andres opplevelse. Jeg syns det er ok, men ønsker vel heller å jobbe mer forebyggende. Voksne narkomane....det er så mye som skal til før man får til endring hos de....

Anonymkode: bf791...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2020 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Er utdannet sosionom og har jobbet i mange år med rus og psykiatri. Kjenner jeg ønsker å bytte beite, få ny kompetanse og utvikle meg faglig. Jeg ønsker å ta en videreutdanning/master, men kjenner meg veldig  usikker på hvilken retning jeg skal gå. Spesielt med tanke på hvor det er mulig å finne jobb. Bor i Oslo-området. Interessere meg for folkehelse og forbyggende arbeid. Ønsker å jobbe med "friskere" mennesker enn hva jeg har gjort de siste årene. 

Kan dere med sosailfaglig utdanning dele deres utdannings og karrierevalg. Trenger litt inspirasjon. 

Anonymkode: bb40e...a04

empowerment og helsefremmende arbeid, oslomet. Jeg vurderte den selv, men orker ikke mastertullballet. Vil heller ha en etterutdanning 🙂 

Anonymkode: b8b65...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...