Gjest Ærlige Truls Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Det virker som om mange her er tiltrukket av andre kvinner seksuelt (biseksuell), men fortsatt "definerer" seg selv som hetero. Det er selvfølgelig feil, og fornektelse av virkeligheten. Dere kan si "jeg er hetero selv om jeg ertiltrukket av jenter" så mye dere vil, men det blir ikke sant om du så gjentar det tusen ganger. SÅ subjektiv er ikke denne verden. Det ville være som om man kunne klare å fysisk lette fra bakken og fly bare man sa setningen "jeg kan fly selv om tyngdekraften holder meg nede" nok ganger.
Gjest TomKrus Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Hvilket behov tilfredstilles ved å sette navn på hva en er?
Gjest SinnsyktÆrligeKurtKåre Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Ærlighet varer lengst. Her gjelder det også å være ærlig med seg selv!
StarHill Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Ærlighet varer lengst. Her gjelder det også å være ærlig med seg selv! OK!!! KurtKåre var et mindre pent navn.
Gjest Moonshadow Skrevet 9. juni 2005 #6 Skrevet 9. juni 2005 For meg er ikke legning noe jeg tenker på.. Jeg tror ikke grensene er så klare som mange mener.. Jeg har ikke blitt forelsket i en jente enda, men om jeg møter den rette en dag, kanskje det skjer. Jeg tror man forelsker seg i presoner, ikke i kjønn.. Selv om jeg enda bare har falt for gutter.
Gjest GreenSky Skrevet 9. juni 2005 #7 Skrevet 9. juni 2005 Ærlige truls, jeg foreslår at du slår opp i ordboka på bifil og biseksuell.
Gjest Bifil Skrevet 9. juni 2005 #8 Skrevet 9. juni 2005 De som lar seg provosere av dette innlegget er bare de som fornekt er sin egen legning.
Gjest trym Skrevet 10. juni 2005 #9 Skrevet 10. juni 2005 Jeg kan bli kåt av å se på flotte nakne jenter i en sexuell situasjon, men jeg blir kvalm ved tanken på å skulle ta på en av dem, eller å ha sex med en.. *spy* Så jeg er hetero, men kan bvli kåt av å SE på flotte jenter, ikke vanlige jenter.
Nelle Skrevet 10. juni 2005 #10 Skrevet 10. juni 2005 Hvilket behov tilfredstilles ved å sette navn på hva en er? Henger meg på denne. Hvorfor spiller det noen rolle? SÅ subjektiv er da vel ikke verden at man er nødt til å sette navn på alt, og for all del putte seg selv i en definert bås. Nelle
Gjest HissigeKurtKåreWillyBilly Skrevet 10. juni 2005 #11 Skrevet 10. juni 2005 OK!!! KurtKåre var et mindre pent navn. Takk for at du rakker ned på navnet mitt!
StarHill Skrevet 10. juni 2005 #12 Skrevet 10. juni 2005 Takk for at du rakker ned på navnet mitt! Du er så søt når du er sint, KurtKåreWillyBilly
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå