Gå til innhold

Er du sjokkert over din egen vekt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest siv berit

Jeg er det . Menn veier mindre enn kvinner nå til dags. Mens vekten på en normal kvinne på 165 er nærmere 70 kg, så kan en mann på 170 veie det samme. Jeg er 23 år 160 høy og 67 kg.. groteskt , men det er det som er min vekt. Uansett hva jeg gjør havner jeg alltid tilbake til den vekten. Etter et svangerskap , så stoppet også vekten på dette tallet. hva med dere , er dere sjokkerte over deres egen vekt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Overhode ikke sjokkert.

Ser at vekta mi svinger litt men går tilbake til utgangspunktet. Har funnet ut at det visstnok må være kroppen min sin trivselsvekt :wink:

Før jeg fikk barn så veide jeg 51,5 kg

Etter at jeg fikk barn så veide jeg 48 kg.

Etter at jeg ble syk (stoffskifte) så veier jeg 53 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kan ikke si jeg er det, men jeg har ikke veid meg på over et år, så... :roll: Blir vel kanskje sjokkert når jeg veier meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sesselja

Ja, jeg er litt sjokkert nå om dagen. Jeg har alltid kunne spise det jeg ville uten å legge på meg, uten å trene. Vel, det er tydelig at jeg nærmer meg 30-års dagen med stormskritt, for nå veier jeg 5 kilo mer enn jeg veide på det aller meste før. Plutselig må jeg begynne å interessere meg for trim og kalorier, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ja!

Jeg veier 15 kilo mer enn jeg gjorde da jeg var 18 (for 7 år siden) Det SKAL gjøres noe med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odense

ja...har lagt på meg fem kilo i vår...for mye stillesitting og lesing til examen, har spist mer en til vanlig...så depper litt...Men når siste examen er ferdig er det rett på fjelltur!! Er jo gravid så vekta vil jo bare øke, men skal ikke legge på meg mer en de jeg trenger, skal nedi 60kg etter fødselen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er det . Menn veier mindre enn kvinner nå til dags. Mens vekten på en normal kvinne på 165 er nærmere 70 kg, så kan en mann på 170 veie det samme. Jeg er 23 år 160 høy og 67 kg.. groteskt , men det er det som er min vekt. Uansett hva jeg gjør havner jeg alltid tilbake til den vekten. Etter et svangerskap , så stoppet også vekten på dette tallet. hva med dere , er dere sjokkerte over deres egen vekt???

Jeg veier 58 kg og er 168 cm høy.

Typen min veier 85 kg og er 175 cm høy.

Bare 7 cm forskjell og han har over 20 kg masse mer enn meg. Og han er ikke feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Nei, fordi vekt sier så lite.

Men jeg skvatt litt en gang vekta plutselig viste over fem kilo mer enn den hadde gjort 3 måneder tidligere, uten at noen av klærne hadde blitt noe trangere.

Har ikke vekt hjemme, vil ikke ha, veier meg kun en sjelden gang hvis jeg e rhos folk som har vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer veier litt mer enn meg, men til gjengjeld er han 25 cm høyere. Dvs, jeg veier jo i grunn mer enn han, basert på forhold vekt/høyde. Takk og lov for det, for han er fryktelig tynn, og jeg har slettes ikke lyst til å ha så lite fett på kroppen.

Vekten min er jeg helt fortrolig med, veide 5 kilo mer for noen måneder siden, men var fornøyd da også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vekt - og det er jeg glad for. Blir for mye fokosering på hva jeg veier istedenfor hvordan kroppen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulltopp

Ja, jeg ble det sist jeg veide meg, for et år siden. Etter det torde jeg ikke veie meg mer, og for et par måneder siden gikk vekten i søpla. Jeg tør fortsatt ikke veie meg, noe som trolig er like greit. Skjønt det er jo å stikke hodet i sanden. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ikke veid meg på lang lang tid, og ser ingen grunn til å gjøre det igjen enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å fokusere på vekt og heller sjå kva du ser i speilet! :)

En som er tung overvektig eller undervektig ville ikke greid å glede seg over synet i speilet så lett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Mornigstar: For å vinkle det litt annleis: Alle trenger å trene, andre meir enn andre kanskje. Og som resultat så meinar eg heller du skal sjå deg i speilet og seie til deg sjølv etter ei økt: Du er flink! Du er nydelig! Dette skal eg klare!

Enn å stå på vekta og grine krokkodilletårer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Mornigstar: For å vinkle det litt annleis: Alle trenger å trene, andre meir enn andre kanskje. Og som resultat så meinar eg heller du skal sjå deg i speilet og seie til deg sjølv etter ei økt: Du er flink! Du er nydelig! Dette skal eg klare!

Enn å stå på vekta og grine krokkodilletårer..

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Jeg er ikke sjokkert over min egen vekt - men det var jeg for halvannet år siden - og da gjorde jeg noe med det. Jeg er fortsatt overvektig, men siden jeg har fulgt nøye med på hvert eneste gram som er tatt av de siste månedene, så er det ingen overraskelser som venter når jeg veier meg nå! :wink:

Jeg skal fortsatt ned noen kilo - og jeg gleder meg til å bli tilfreds med tallet som vekta viser, og det speilbildet og målebåndet kan fortelle! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...