Gå til innhold

Kaitlin Bennett


LittleBabyNothing

Anbefalte innlegg

Dette synes jeg er uakseptabel respons, uansett hvilken agenda mottakeren har. Jeg er ikke liberalist, og er uenig med Kaitlin i flere saker. 

De kastet vann og toalettpapir, forfulgte henne og skrek i ansiktet hennes konstant. 

Kaitlin er krass, og har tidligere vært spydig i sine spørreundersøkelser. Det rettferdiggjør ikke slik oppførsel som vist i denne videoen. 

Disse unge amerikanerne bør skamme seg. De ser ut som en flokk med udyr som aldri har møtt motgang eller folk med andre meninger enn dem. 

Og nei, Kaitlin hadde ikke våpen med seg denne gangen. Hun var der for å spørre og intervjue om Presidents Day, ikke for å true folk med våpen slik andre påstår. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg støtter ikke at noen gjør slemme ting som å kaste ting på henne eller skrike stygge ting, MEN... fy fader hvor jeg hater denne personen. 😫Jeg er ikke et mennesker som hater, men Kaitlin Bennet er den verste! Hun er jo ikke noe grei akkurat. Jeg støtter ikke at noen har lagt ut bilde av når hun bæsja på seg, men hvis jeg hadde gjort meg så forhatt så hadde jeg ikke drukket meg dritings på frat party.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kaster ting på andre mennesker, uansett hvem, så forteller det meg så mye mer om dem enn noen andre. Nå kjenner jeg ikke til Kaitlin Bennet, og det er mulig jeg er uenig med henne i det hun gjør, men ingenting rettferdiggjør at tyr til mobbing og vold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sidabmao skrev:

Hvis man kaster ting på andre mennesker, uansett hvem, så forteller det meg så mye mer om dem enn noen andre. Nå kjenner jeg ikke til Kaitlin Bennet, og det er mulig jeg er uenig med henne i det hun gjør, men ingenting rettferdiggjør at tyr til mobbing og vold. 

Beklager. Her ble det rot. :fnise:

Chiyo: Hun er mobber selv da. Hun mener andre prøver å sensurere henne og fortelle henne at hun ikke har ytringsfrihet, men ytringsfrihet betyr ikke ar hun er fritatt for sosiale konsekvenser. Hun møtte for eksempel opp på Pride med kamerateam for å latterliggjøre LHBT personer og ble overrasket over at ingen ville ha henne der. Hun er super homofobisk og transfobisk. Hun følger etter folk på universiteter med kamera og spør dem provoserende spørsmål, og når folk gir et ærlig svar på hva de mener så prøver hun å latterliggjøre hun dem foran kamera. 
Hun truet til og med en som var uenig med å si at hun hadde med seg pistol. 

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun følger ikke etter folk. Hun dytter ikke folk. Hun skriker ikke i ansiktet deres. Hun truer ingen lenger med hennes tidligere catchphrase. Dessuten var det noe hun sa til folk som var i ferd med å bli voldelig mot henne, som allerdere hadde truet henne.

Uansett hvor uenig du er med noen gir deg ikke rett til å trakassere dem voldelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
På 19.2.2020 den 13.49, LittleBabyNothing skrev:

Dette synes jeg er uakseptabel respons, uansett hvilken agenda mottakeren har. Jeg er ikke liberalist, og er uenig med Kaitlin i flere saker. 

De kastet vann og toalettpapir, forfulgte henne og skrek i ansiktet hennes konstant. 

Kaitlin er krass, og har tidligere vært spydig i sine spørreundersøkelser. Det rettferdiggjør ikke slik oppførsel som vist i denne videoen. 

Disse unge amerikanerne bør skamme seg. De ser ut som en flokk med udyr som aldri har møtt motgang eller folk med andre meninger enn dem. 

Og nei, Kaitlin hadde ikke våpen med seg denne gangen. Hun var der for å spørre og intervjue om Presidents Day, ikke for å true folk med våpen slik andre påstår. 

 

 

Dama er hakke gal, men jeg er enig i det du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...