Gå til innhold

Hilde Osland


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

www.instagram.com/hildeee/

Hun er så nydelig😍😍

Norges fineste dame?

Anonymkode: 8efeb...d2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount

Måtte bare sjekke ut dette, for moro skyld, aldri hørt om henne. Du verden noe så håpløst, dette ble bare Pamela Anderson x 100. Ufattelig falske bilder, håpløse poseringer og et vanvittig overdryss av frynser og farger. Vanlige kvinner er mye mer attraktive enn dette. Og takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekke hvem hun var nå. Synes hun var søt jeg.  Ser ut som at hun har trent litt og ikke kun operert. Selv om hun sikkert hadde vært enda søtere med sin naturlige kropp og ansikt..  Sen tunge sminken gjør at hun ser en del år eldre ut, men for all del, hun er såpass pen at det egn ikke har noe å si.

Anonymkode: a5793...7c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvilsomt ei veldig pen dame, men har falt fullstendig i instagramfella. Oversminket, photoshoppet og heftig filterbruk. Synd. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig, utrolig søt og lekker kropp. Kunne vurdert å bli lesbisk for henne hehe

Anonymkode: b18c7...6fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knulledokke er hva hun presenterer seg som men det er vel greit så lenge hun tjener $$$

Anonymkode: 60932...3f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ikke så veldig annerledes ut uten sminken, og hun er veldig hyggelig :)
Hun trener nesten ikke, har bare vært sykt heldig med genetikken. Synes hun så bedre ut før hun tok silikon da :)

Ble kjent med henne for noen år siden, da hun var med på Idol i Norge og bodde en stund i Bergen. Dere kan google det om dere lurer på hvordan hun ser ut når hun er mer naturlig ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så kleine bilder. Fikk du ikke kos og oppmerksomhet av foreldrene dine da du var liten Hilde aka TS? 

(Er vel strengt tatt ikke lov med egenreklame her på forumet er det?) 

Anonymkode: a47d7...a69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud så kleine bilder. Fikk du ikke kos og oppmerksomhet av foreldrene dine da du var liten Hilde aka TS? 

(Er vel strengt tatt ikke lov med egenreklame her på forumet er det?) 

Anonymkode: a47d7...a69

TS her; jeg er ikke Hilde. 

Anonymkode: 8efeb...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så kleine bilder. Fikk du ikke kos og oppmerksomhet av foreldrene dine da du var liten Hilde aka TS? 

(Er vel strengt tatt ikke lov med egenreklame her på forumet er det?) 

Anonymkode: a47d7...a69

Med 2,7 millionar fylgjarar, tvilar eg på ho har behov for å sitte på KG og bedrive eigenreklame..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ro dere heeeelt ned no damer. Kleine bilde meg her og der.. falsk, oversminket, instagramfella bla bla bla.. På vegne av alle menn sæ kan jeg si at hun var sykt sexy og pen! Dere kan komentere så mye dere vil, men fy flate for en dame. Og for en kropp... 

Det er en grunn til at hin har så mange følgere... 

Til dere damer under 40: mennene deres runker til henne.. til dere over 40: sønnene deres runker til henne 😀👍

Anonymkode: 9865f...853

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Gikk inn for å se hvem hun var. Samboeren min følger henne😂 Søt jente, syns jeg. Mye bilder med lite klær, men det får være opp til hun selv hva hun deler med verden.

Anonymkode: 792a3...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har damene noe å leve opp til. Nydelig kropp og silikon er digg ass fuck. Kvinnegruppa ottar kommer nok inn nå å sier flesk er tingen, resten kapper vi av fingern

Anonymkode: 61598...111

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der har damene noe å leve opp til. Nydelig kropp og silikon er digg ass fuck. Kvinnegruppa ottar kommer nok inn nå å sier flesk er tingen, resten kapper vi av fingern

Anonymkode: 61598...111

Damene skal leve opp til noen som har operert seg? 

Anonymkode: b96e6...e5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener hun virkelig ikke? Hun hadde jo sykt definerte lår. Veldig fin kropp! Er ikke fan av silikonlooken, men beina og magen var utrolig fine

Anonymkode: a5793...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott jente. Som sagt over; mennene/sønnene deres runker til disse bildene.

Anonymkode: 61754...a9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...