Gå til innhold

Prøve på søsken


Kim91

Anbefalte innlegg

Gutten min nærmer seg 6mnd og i går kom mensen tilbake. Vi har derfor bestemt oss for å prøve på en til, og siden det tok 6mnd sist, så er det bare å begynne.

Jeg har kjøpt inn et tonn med både el og graviditetstester. Kjenner det kribler med bare tanken på å prøve, dette blir spennende 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cd2 

I dag har jeg hatt intense smerter i venstre side mage og store blødninger. Kan ikke huske at mensen smertene har vært sånn før. Minner faktisk mer om el smertene jeg hadde den uken gutten ble til. Håper ikke det er slik mensen skal være fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen blir gjerne forandret etter en fødsel. Selv har jeg fått en helt annen menstruasjon. 7 dager i forhold til 4 som var før. Mye smerter og ekstremt store blødninger 🙄

 

Masse lykke til med prøving på søsken! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd5 

Kjenner jeg er supergira på å komme i gang, og i dag er siste dag av mensen (går jeg utifra). Jeg prøver å tempe denne måneden, så er veldig spent på det. Har prøvd det før, men slet med å huske det om morgenen 😛

Temp 36.6

Tiltak: Grapefruktjuice 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd6

Denne mensen  må være den lengste jeg har hatt på mange år. Normalt sett (før graviditeten) blødde jeg 3-4dager og nå Blør jeg fortsatt litt på dag 6, men ikke mye da. Bare rosa er den og. Alt man skal henge seg opp i, føler jeg analyserer alt 😂

Temp: 36.5

Tiltak: Grapefruktjuice og solvipec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Cd15 og ingen el å se. Håper flo har rett og den kommer på torsdag(cd17). Vi legger inn aksjer hver dag for å være sikker :)

 

tiltak: grapefruktjuice ( dropper temping og solvipec)

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cd17 og dagen flo sier det er eggløsning. Så langt er testen negativ 😕 Prøver igjen senere i dag, men har liten tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd 18, og ikke el i dag heller. Skal teste igjen etterpå for å dobbelskjekke, men har ikke troen. Fikk hakket sterke tedt i dag da, så det er noe.

 

Bladde tibake i flo appen og så at el kom mellom dag13-20 det halve året før forrige graviditet

1 syklus cd 13

1 syklus cd 15

1 syklus cd 18

2 sykluser cd 17

1 sykus cd 20

Uansett, så er dette første syklus og den kan være ustabil. Så det er håp 😛 :)

20200306_085103.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Cd37 i dag ,så el car nok forsinket. Har gått å ventet på mensen en uke, samtidig som jegvhar svidd av et tonn med tester. I dag fikk jeg denne  (skygge?), og er veldig spent på hva morgendagens test viser :)

20200325_152907.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 19.4.2020 den 10.26, Godis skrev:

Heii på deg, hvordan går det med dere? 😍

Hei :) Det går ok, hehe, takk som spør. Det skjer lite egentlig. Er på cd20 og ingen el i sikte. Ser ut som dette også blir en lang syklus.

Forrige endte med masse skyggestreker(tre forskjellige type tester), og endte på 41 dager, så da var el på ca cd26. Så  krysser fingrene for el om et par dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oppdatering: Pp2 og positiv eggløsningtest på cd27. 8dpo fikk jeg svak strek på makesure tidlig og 9dpo fikk jeg svak strek på makesure, babyplan 25mlu og en digital som sa 1-2 uker. I dag er jeg 11dpo og 3+4uker på vei! Jeg og har nedtelling til ikm. Svever på en sky denne uken:D

Endret av Kim91
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
På 6.7.2020 den 21.21, Godis skrev:

Går det enda greit med deg? Nysgjerrig 🤞

14 uker på vei. So far, so good! Takk som spør :)

Var å så en liten krabat på tul i uke 10, og i går fant jeg hjertelyden med doppler selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Kim91 skrev:

14 uker på vei. So far, so good! Takk som spør :)

Var å så en liten krabat på tul i uke 10, og i går fant jeg hjertelyden med doppler selv.

Så hyggelig 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...