AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Skrevet 19. februar 2020 Er det mulig å ha hetetokter uten å være i overgangsalder? Plages med dem rett før mens og gjennom mens. Syklus varierer fra 26 til 28 dager. Bestilte time hos gyn. Er 38 år. Anonymkode: cb58a...c74
Million Skrevet 19. februar 2020 #2 Skrevet 19. februar 2020 Jeg hadde aldri hetetokter før jeg kom i overgangsalderen, og har ikke hørt noen andre venninner klage over det eller nevne det heller. Men du har jo time hos gynekolog, så du får nok et sikkert svar der.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #3 Skrevet 19. februar 2020 Har alltid kjent på at kroppstemperaturen stiger opp rundt mens. Tåler mindre og røre meg før jeg blir "svett". Kaldsvetter av menskrampe. Men det er kansje noe annet enn hetetokter? Blir 47 år i år. Anonymkode: ccd51...2ae
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #4 Skrevet 19. februar 2020 Bra at du får sjekket det ut. Hetetokter skal man ALLTID gå til legen med (blir selvfølgelig noe annet hvis man kun har det under en influensa i et par uker). I mitt tilfelle var det alvorlig, men det kan også være stoffskiftet for eksempel. Anonymkode: 81c82...c1c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #5 Skrevet 19. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra at du får sjekket det ut. Hetetokter skal man ALLTID gå til legen med (blir selvfølgelig noe annet hvis man kun har det under en influensa i et par uker). I mitt tilfelle var det alvorlig, men det kan også være stoffskiftet for eksempel. Anonymkode: 81c82...c1c Kan jeg spørre hva det var? Anonymkode: b3b28...a55
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #6 Skrevet 19. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jeg spørre hva det var? Anonymkode: b3b28...a55 Jeg ville ikke skremme TS fordi det er så sjeldent. Jeg hadde eggstokkreft. Var i slutten av tredveårene, som er veldig ungt til å få diagnosen selv om det selvsagt skjer. Anonymkode: 81c82...c1c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #7 Skrevet 19. februar 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke skremme TS fordi det er så sjeldent. Jeg hadde eggstokkreft. Var i slutten av tredveårene, som er veldig ungt til å få diagnosen selv om det selvsagt skjer. Anonymkode: 81c82...c1c Huff.. går det bra nå? Var det eneste symptomet? Anonymkode: b3b28...a55
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #8 Skrevet 19. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Huff.. går det bra nå? Var det eneste symptomet? Anonymkode: b3b28...a55 Ja, det går bra. Jeg er kreftfri Det var det eneste symptomet. Anonymkode: 81c82...c1c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #9 Skrevet 19. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det går bra. Jeg er kreftfri Det var det eneste symptomet. Anonymkode: 81c82...c1c Så bra 🙏 jeg har selv hatt brystkreft i en alder av 35. Er kreftfri nå, men går på hormon behandling, og det gir hetetokter😅 blir litt stresset når eg har mye av det, for da er eg redd for at jeg er syk igjen 🙈 Anonymkode: b3b28...a55 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #10 Skrevet 19. februar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Så bra 🙏 jeg har selv hatt brystkreft i en alder av 35. Er kreftfri nå, men går på hormon behandling, og det gir hetetokter😅 blir litt stresset når eg har mye av det, for da er eg redd for at jeg er syk igjen 🙈 Anonymkode: b3b28...a55 Så godt å høre at du også er kreftfri Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg havnet jo rett i overgangsalderen etter å ha fjernet eggstokkene og det gir også hetetokter, så jeg blir også stresset innimellom. Anonymkode: 81c82...c1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå