Gå til innhold

Importere mann fra Spania

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere. Jeg liker bare utenlandske menn og har en arabisk dating app hvor jeg kommer i kontakt med folk fra hele verden. Hører jo at dette høres litt sketchy ut, men jeg har nå funnet en jeg liker bedre enn andre ut fra bildene. Jeg er generelt veldig «åpen» til folk, er en såkalt player girl som kan finne på å bruke folk til å betale maten min og slikt uten at jeg er interessert, men nå er jeg gira på å finne meg en fyr å få barn med.

Han bor i Spania, men er opprinnelig fra Marokko. Han ønsker å komme hit å besøke meg. Fint for meg så jeg slipper å reise. Men lukter det at han ønsker oppholdstillatelse i Norge??🤨 Noen som vet litt om slikt? Vet det er mange marokkanere i både Spania, Italia og Frankrike, og skjønner ikke helt hvorfor. Og ønsker de å komme til Norge for å få arbeidstillatelse her?

Anonymkode: 3079f...fe2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken app fant du han på?

Anonymkode: 50314...fc8

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken app fant du han på?

BuzzArab

Skrevet

Oh, ho hooooo. Rødt flagg! Eller flere av dem, men lykke til 😉

Anonymkode: de671...eb8

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oh, ho hooooo. Rødt flagg! Eller flere av dem, men lykke til 😉

Hahaha. Men hva er det verste som kan skje? At vi gifter oss, han får opphold og han stikker?

Skrevet

Værre ting enn det. Tror du må lese deg litt opp på tema, og andres erfaringer. Jeg synes det høres ganske naivt ut. Mest sannsynlig er det du som må jobbe av dere to. 

• Liker 3
Skrevet

Kjør på sier jeg! Nå som du har "playet" andre mannfolk i flere år, er det sikkert på tide at noen player deg tilbake! 😁

• Liker 4
Skrevet

Er han så hot at du er villig til å forsørge han?

Kjør på.

Bare husk at evt barn er like mye hans, og tar han de med seg hjem, har du kanskje ett problem.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere. Jeg liker bare utenlandske menn og har en arabisk dating app hvor jeg kommer i kontakt med folk fra hele verden. Hører jo at dette høres litt sketchy ut, men jeg har nå funnet en jeg liker bedre enn andre ut fra bildene. Jeg er generelt veldig «åpen» til folk, er en såkalt player girl som kan finne på å bruke folk til å betale maten min og slikt uten at jeg er interessert, men nå er jeg gira på å finne meg en fyr å få barn med.

Han bor i Spania, men er opprinnelig fra Marokko. Han ønsker å komme hit å besøke meg. Fint for meg så jeg slipper å reise. Men lukter det at han ønsker oppholdstillatelse i Norge??🤨 Noen som vet litt om slikt? Vet det er mange marokkanere i både Spania, Italia og Frankrike, og skjønner ikke helt hvorfor. Og ønsker de å komme til Norge for å få arbeidstillatelse her?

Jeg ville vært skeptisk, men menn gjør jo dette hele tiden med thai bruder. Det er ingen grunn til at det ikke skal gå bra heller, lykke til 😁

Gjest Familytree
Skrevet

Importere mann?? Det høres så fryktelig...

Skrevet

Super rød flag! Han er nok keen på opphold Ja! 

Mange fine utenlandske gutter her i norge også :) fisk deg en av dem. 

Anonymkode: e01b0...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...