AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Ditt beste tips. Mye gråting og tenking her. Anonymkode: be67b...811
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 Å si til seg selv at det faktisk er greit å være såret og lei seg, så går det seg til med tiden. Det finnes ingen mirakelkur. Hør på lydbok og ta en joggetur, det hjelper. Anonymkode: 46dff...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #3 Skrevet 18. februar 2020 Og, en mann som får deg til å føle det du føler nå, vil du egentlig ikke ha. Du savner alt det gode, men ikke glem hvorfor du er trist nå. Anonymkode: 490eb...8f9 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #4 Skrevet 18. februar 2020 Min eks er av den typen som burde kommet med advarsel for kvinner, barn og dyr, så jeg hadde stort utbytte av å følge MedCircle sin serie med Dr Ramani Durvasula. Anonymkode: 662ba...ce2 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #6 Skrevet 18. februar 2020 15 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Komme seg under en annen.. 🤭 Har du erfaring med at det hjelper med sex med en annen? Anonymkode: be67b...811
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #7 Skrevet 18. februar 2020 Spise sjokolade. Anonymkode: 069ba...d70 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #8 Skrevet 18. februar 2020 Det som ikke hjelper: spise is, sjokolade, sitte inne og gråte og se på bilder. Drittmaten gjør kroppen og hodet dårlig og det å tenke og se på bilder etc kan gjøre at du tenker mer på det gode enn det som gjorde at det ble slutt Det som hjelper: skriv en liste over ALT du ikke likte med han og alle grunnene til at forholdet gikk galt. Skriv en ny liste med hva du ser etter i en mann og hvordan du vil et forhold skal være. Tren eller gå tur. Inviter en venninne på besøk eller tving deg til å være sosial. Det er vanskelig å være sosial og i aktivitet når du har kjærlighetssorg men tving deg Vent med å date til du føler deg klar, det kan ta en uke eller ett år Hilsen en som har prøvd begge alternativene. Anonymkode: ce865...2a9 3
Oppgitt78 Skrevet 18. februar 2020 #9 Skrevet 18. februar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du erfaring med at det hjelper med sex med en annen? Anonymkode: be67b...811 «Gammelt jungelord», bare.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #10 Skrevet 18. februar 2020 Det er så utrolig vondt å ha kjærlighetssorg, og andre kan komme med mange gode råd, men det er vanskelig å følge de, de er vanskelig å se for seg at det skal gå over. Vær lei deg, gråt, bruk den tiden det tar å komme over han. Noen kommer seg over det på noen uker, noen bruker år. Forskjellen er nok at de som bruker år, dyrker sorgen, og det er ikke bra. Ikke hør på triste sanger, ikke se triste filmer, ikke gå på steder dere har gode minner sammen. Ikke sitt å stalk han på some (helt umulig, jeg vet, men prøv å begrense det) ikke mal han rosenrød, han er ikke verdens beste, og han er ikke bra for deg, for da hadde dere vært sammen og du hadde ikke vært lei deg pga han nå. Det venter noe bedre for deg der ute. Og jeg vet det er vanskelig å tro på, men en dag kommer du til å se tilbake og lure på hvorfor du var så lei deg over en som han, for du kommer til å finne kjærligheten igjen en dag, en enda bedre en En god klem til deg, jeg vet hvor vondt du har det, jeg trodde et par ganger (har bare hatt to lange forhold) at jeg kom til å dø av sorg, virkelig. Men her er jeg, lever, har det bra igjen og livet smiler. Anonymkode: 65456...13f 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #11 Skrevet 18. februar 2020 Tusen takk for gode råd og ord. Setter pris på det! Anonymkode: be67b...811
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #12 Skrevet 19. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så utrolig vondt å ha kjærlighetssorg, og andre kan komme med mange gode råd, men det er vanskelig å følge de, de er vanskelig å se for seg at det skal gå over. Vær lei deg, gråt, bruk den tiden det tar å komme over han. Noen kommer seg over det på noen uker, noen bruker år. Forskjellen er nok at de som bruker år, dyrker sorgen, og det er ikke bra. Ikke hør på triste sanger, ikke se triste filmer, ikke gå på steder dere har gode minner sammen. Ikke sitt å stalk han på some (helt umulig, jeg vet, men prøv å begrense det) ikke mal han rosenrød, han er ikke verdens beste, og han er ikke bra for deg, for da hadde dere vært sammen og du hadde ikke vært lei deg pga han nå. Det venter noe bedre for deg der ute. Og jeg vet det er vanskelig å tro på, men en dag kommer du til å se tilbake og lure på hvorfor du var så lei deg over en som han, for du kommer til å finne kjærligheten igjen en dag, en enda bedre en En god klem til deg, jeg vet hvor vondt du har det, jeg trodde et par ganger (har bare hatt to lange forhold) at jeg kom til å dø av sorg, virkelig. Men her er jeg, lever, har det bra igjen og livet smiler. Anonymkode: 65456...13f Helt enig med dette. Det er lov å gråte, og det er lov å være lei seg. Men ikke dyrk sorgen! Ikke gå til plasser der "meg og xxx alltid pleide å sitte å snakke...." osv, det hjelper ikke. Fet som har hjulpet meg de 3 gangene i livet jeg har hatt kjærlighetssorg, har vært å tenke på alle de tingene de faktisk gjorde mot meg. Og hvor såret jeg egentlig var. Jeg ville jo ikke ha en som var utro?? Jeg ville jo ikke ha en som ikke ville forplikte seg skikkelig til meg?? Og jeg ville jo ikke ha en som løy og manipulerte meg?! Og prøv å fokuser på at det går over med tiden. Selv om det ikke føles sånn ut nå. Jeg trodde seriøst jeg skulle dø, spesielt ved en av sorgene. Jeg var så langt nede at jeg var bekymret for meg selv. Men plutselig gikk det litt og litt bedre, og i dag kan jeg ikke skjønne en gang at jeg gråt over de idiotene. I dag har jeg verdens beste mann, og det hadde aldri skjedd, hadde ikke de dustene såret meg som de gjorde. Å herregud å godt det var, da han som såret meg mest kom tilbake etter et år, å angret seg grønn, da han ikke fant noen bedre! Det var altså sååååååå deilig å si at "nå ser jeg deg for den dritten du er, og hvordan du behandler mennesker som bryr seg om deg! Ellers Takk, jeg har det så fint i livet nå, med en annen jeg elsker!" Tro meg, en dag kommer du dit du også, at du ikke en gang kan begripe hvorfor du gråt ❤ jeg ønsker deg alt godt ❤ Anonymkode: fe3aa...e1a 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #13 Skrevet 19. februar 2020 Tren, spis sunt, få nok søvn (prøv hvertfall) stell pent med deg selv. Gjør deg selv viktigere enn han du savner. Bruk tid på deg! Så skal du se at savnet gradvis forsvinner, til du en dag kan tenke på han uten å føle noe nevneverdig. Går igjennom det samme nå, men jeg vet også at det går over 😊 Anonymkode: d6510...903 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #14 Skrevet 19. februar 2020 Er der sjøl det har gått 8 mnd ... har har prøvd å bli kjent med nye. D er hele tiden noen å bli kjent med online i hvertfall. Men jeg tror ikke de vil passe like bra som han som jeg brydde meg mest om men som også har behandlet meg dårligst. Den med lista over negative ting var ikke dum og skrive ned det en ønsker i en mann. Takk for den. Skjønner så alt for godt hva går igjennom. Det som hele tiden gjør meg mest sint er etter å blitt oversett og ignorert av denne her og det kun har vært sex .. det er greit d jeg gikk inn i det frivillig. Ante ikke at d skulle bli så vondt. Nå blir jeg sint når jeg treffer menn online som bare vil ha sex. Jeg kunne ha bitt hodet av dem. Jeg orker ikke å skulle være dørmatte til en ny en. En ny som skal overse meg og ignorere meg osv. Men det beste er å ikke ha noe som helst kontakt. Jeg begynte å trene for ca 6 mnd’er siden og det har gjort meg veldig godt både fysisk og psykisk. Og går masse turer. Jeg er mye alene så ja tankene streifer han ofte fortsatt. Men har bestemt meg for at nok er nok. Jeg skal videre. Jeg skal snart flytte begynne på nytt sted pga jobb så det skal bli godt å få lange arbeidsdager og trening. Der tankene får andre ting å tenke på. Ts du må okkupere hodet med mest mulig annet en stund. Ja d er lov og grine å være lei seg d er en del av prosessen men tid er den beste vennen her. Gjør ting som gir deg glede og energi. Det går over men d tar bare litt tid noen ganger. Det en også er redd er at når det ikke funket med noen som satte i sving så sterke følelser i deg så blir en redd for å aldri finne noen ny og ende opp alene❤️ Anonymkode: d3aa2...a78 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå