Gå til innhold

Dere som har FF

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte knuller dere? Jeg har en og han kan bare møtes 1 gang i uka. Føler det er for lite... Men, jeg vil liksom ikke finne en til heller. Om jeg skulle gjort det, er det for drøyt ? 🤔 Hva tenker dere? 

Anonymkode: 5526f...18c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte knuller dere? Jeg har en og han kan bare møtes 1 gang i uka. Føler det er for lite... Men, jeg vil liksom ikke finne en til heller. Om jeg skulle gjort det, er det for drøyt ? 🤔 Hva tenker dere? 

Har hatt FF i 4år nå. Noen ganger så møtes vi oftere enn andre ganger. Om du ønsker mer enn 1 gang i uken så får du legge det fram til vedkommende.

Anonymkode: f2391...476

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har hatt FF i 4år nå. Noen ganger så møtes vi oftere enn andre ganger. Om du ønsker mer enn 1 gang i uken så får du legge det fram til vedkommende.

Han kan ikke mer enn det. Veldig frustrerende.. Eller. Gidder ikke, klarer ikke, har ikke anlending. Idk.. Han er noen år eldre enn meg selv så det kan selvsagt være noe med det. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ikke mer enn det. Veldig frustrerende.. Eller. Gidder ikke, klarer ikke, har ikke anlending. Idk.. Han er noen år eldre enn meg selv så det kan selvsagt være noe med det. 

Da ville jeg ha avsluttet det hele å funnet meg en ny FF. Så det er bare å avslutte det med god samvittighet.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg ha avsluttet det hele å funnet meg en ny FF. Så det er bare å avslutte det med god samvittighet.

Jeg vil jo fremdeles pule han.. Det beste ville vært om han hadde kunnet mer. Men, er det drøyt ha to?? Om jeg hadde fått meg noe 2 ganger i uka er det nok 😂

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil jo fremdeles pule han.. Det beste ville vært om han hadde kunnet mer. Men, er det drøyt ha to?? Om jeg hadde fått meg noe 2 ganger i uka er det nok 😂

Nesj.. Bruk i så fall kondom da.

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden det tar 2 dager før all sæd er rent ut, så høres 3 FF i uka passende ut. Da rekker man å bli ren før nestemann 😄

Anonymkode: 57bec...ef6

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden det tar 2 dager før all sæd er rent ut, så høres 3 FF i uka passende ut. Da rekker man å bli ren før nestemann 😄

Anonymkode: 57bec...ef6

Ja det kunne jo vært noe🤔 takk for tips! 

Skrevet

Å møtes flere ganger i uken er oppskrift på at minst én får følelser eller lignende over tid, og det er mot hensikten av en FF. Så finn deg heller en ekstra å møte her og der om du er ryddig og har god prevansjonbruk for alle parter. 

Anonymkode: e8a0a...f72

• Liker 4
Skrevet

Er jo ingen ting i veien for å ligge med flere, men jeg ville isåfall vært ærlig med han du allerede treffer. Jeg hadde ikke villet ligge med en som ligger med flere enn meg, uansett hvilke type "forhold" vi hadde hatt.

Anonymkode: a6602...36f

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at en gang i uka er normalt. Jeg vil helst bare ha den standard "søndagskjæresten" selv iallefall, jeg blir så stressa ellers.

Anonymkode: 7943f...814

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ingen ting i veien for å ligge med flere, men jeg ville isåfall vært ærlig med han du allerede treffer. Jeg hadde ikke villet ligge med en som ligger med flere enn meg, uansett hvilke type "forhold" vi hadde hatt.

Anonymkode: a6602...36f

Han selv ligger med ei til. Det må da være innafor..

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at en gang i uka er normalt. Jeg vil helst bare ha den standard "søndagskjæresten" selv iallefall, jeg blir så stressa ellers.

Anonymkode: 7943f...814

Er du mann eller dame? 

Skrevet

En gang i uken virker ofte for meg. Jeg har tre ff, men prøver å spre dem utover måneden. Er ikke alle som klarer å ha denne ordningen heller og opplever at de får raskere følelser (som fører til at jeg avslutter ting) jo oftere vi møtes. 

Jeg har heller ikke anledning ting å møtes oftere pga barn, jobb og sosiallivet. Hele grunnen til at jeg ikke vil ha type er at jeg ikke vil prioritere han foran andre ting, så derfor høres en gang i uka så mye ut for meg:p vil jo ha masse sex liksom, men det går ikke opp med hverdagen.

Til spm ditt så ville jeg heller skaffet en ff til enn å mase på den du har.

Anonymkode: 81900...4a1

• Liker 1
Skrevet

En gang i uken hadde vært fint for meg. Ikke oftere, i alle fall.

Sånn halvveis avtale en gang i uken, der det er greit å droppe den om det skulle dukke opp noe annet, hadde vært perfekt. 

Anonymkode: ce9eb...936

• Liker 3
Skrevet

En dag høres for grådig ut ja, da vil jeg heller hatt en knulleweekend med mye god mat og vin, film og kos, og kanskje en snartur i skogen😍

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gang i uken hadde vært fint for meg. Ikke oftere, i alle fall.

Sånn halvveis avtale en gang i uken, der det er greit å droppe den om det skulle dukke opp noe annet, hadde vært perfekt. 

Anonymkode: ce9eb...936

Helt enig.. det gir frihet og spenning 👍

Anonymkode: 24118...1ea

Skrevet

En gang i uken er jo kjempeflott. Møtte tidligere ff 1 gang hver 1-2 uke. Hadde bare 1. Å sjonglere flere eller treffe ff veldig ofte tror jeg vil fucke opp i huet til folk før eller senere. En må ta forhåndsrgler og være konsekvent, ta seg selv seriøst. 

Ikke sove sammen, ikke kline, kose og kysse masse, ikke lene seg på hverandre for emosjonell støtte, ikke si glad i deg, ikke gjøre kjærestetjenester for hverandre. 

Jeg og FF var sammen i bare 2-3 timer hver gang, og hadde kun kontakt om en av oss sendte nudes (= jeg er klar). Ingen følging på sosiale medier. Vi lo mye sammen, og lå i armkrok og prata litt, en og annen gang spiste vi sammen. Denne avstanden gjorde det meget lett å møtes i nesten et år, før jeg fant en mann, og vi brøt avtalen på fredelig vis.

Anonymkode: f5ee0...cb7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...