Gå til innhold

Imovane og hukommelsestap?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette, men ja.. jeg har brukt Imovane 7,5 mg i noen måneder - dette fikk jeg av legen pga. Ekstreme søvnvansker. Jeg har fått sinnsykt hukommelsessvikt siden jeg startet på de. De timene jeg er på dem, og de minuttene jeg er på dem før jeg sovner, husker jeg ingenting. Jeg lagret jævlig unødvenige bilder på mobilen, og når jeg våknet dagen derpå, husket jeg ikke dette. Hva faen er dette og hva skal jeg gjøre. Jeg hat sykelig vanskeligheter med å sove 

Anonymkode: 2caa1...59c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme opplevelse. Ganske ubehagelig! 

Skrevet

Jeg også har opplevd det samme mange ganger. Utrolig pinlig, særlig når jeg har overnattet hos andre eller tekstet med andre på mobilen 😨. En hel time før jeg sovnet kan være slettet fra hukommelsen.

Anonymkode: 40927...fa9

Skrevet

Det er jo som å dope seg omtrent, så innkodingen av ting du skulle husket blir ikke normal = du husker ikke ting. Helt normalt. Du bør btw komme deg av imovane igjen, er ikke bra om du har brukt det i flere mnd.

Anonymkode: cdeef...b5e

• Liker 1
Skrevet

bruker kun 1/2 7.5 mg og max to dager i uka. Ingen bivirkninger. Man må selv påse man tar drn dosen man selv tåler, og hodta man ikke kan sove godt alle dager. Slitt med søvn i 30 år, prøvd alt og eneste som fungerer er å godta situasjonen og sove greit to dager pr uke. Fungerer helt greit å være litt tret.

Anonymkode: e1de5...376

Skrevet

Man skal ikke sitte våken og fikle med mobilen en time etter man har tatt innsovingsmedikamenter.  Man slal ta medisinene også gå å legge seg.   De virker innen en halv time.  Det er helt naturlig at man får hukommelsestap, det sier seg selv. 

Skrevet

Opplever det av og til, men hukommelsestap står på bivirkningslista til imovane :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...