Gjest Stella1987 Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Hei. Jeg hopper innom her for å høre med dere som er blitt gravide og har vært gravide, holder meg egentlig på prøvere forumet. Vet ikke om dette blir riktig å skrive her, men jeg prøver. Men jeg og samboer har nettopp bestilt time for en fertilitetssjekk hos Hausken. Venter bare på time. Har gått uten p-piller i tre år og ingen baby enda. Kjempe skummelt å få «dommen» Men da lurer jeg på om noen av dere har erfaring fra denne klinikken? Fornøyd? Ikke fornøyd? Hvordan ble dere tatt i mot? Hva ble gjort under testen?? 😊
Gjest Albbas Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 Fornøyd. Resultatet ble ICSI og to barn. Dette grunnet lav sædkvalitet hos mannen. Elsker de ansatte der, spesielt sykepleierne, de er så trivelige. Og så går det slag i slag, mye mer effektivt enn å dille rundt i det offentlige (som vi ikke hadde tid til). Jeg har inntrykk av at de fleste private fertilitetsklinikkene i Norge er gode, tror ikke Hausken skiller seg ut sånn sett.
Gjest Stella1987 Skrevet 19. februar 2020 #3 Skrevet 19. februar 2020 4 timer siden, Albbas skrev: Fornøyd. Resultatet ble ICSI og to barn. Dette grunnet lav sædkvalitet hos mannen. Elsker de ansatte der, spesielt sykepleierne, de er så trivelige. Og så går det slag i slag, mye mer effektivt enn å dille rundt i det offentlige (som vi ikke hadde tid til). Jeg har inntrykk av at de fleste private fertilitetsklinikkene i Norge er gode, tror ikke Hausken skiller seg ut sånn sett. Så godt å høre😊
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #4 Skrevet 19. februar 2020 Vi gikk til klinikk Hausken og er veldig fornøyd med oppfølgingen. De er raske med behandling, forståelsesfulle og legger veldig til rette. Vi ble gravide etter andre forsøk og har termin i morgen faktisk Lykke til! ❤️ Anonymkode: 6da9e...0d2 1
Waldfee Skrevet 19. februar 2020 #5 Skrevet 19. februar 2020 Veldig fornøyd med Hausken, selv om jeg ikke fikk barn der. Har hatt 6 uttak med innsett og et fryseinnsett i tillegg der. Sykepleierne er fantastiske, legene og embryologene er flinke og alle viser god omsorg for pasientene. I ettertid, når jeg har reist ut, så ser jeg at de gir litt lite info om embryoene (kunne ønsket meg mer om kvalitet, hva er de ulike delene i en blastocyst mv), og at de kjører litt «samlebånd» uten å variere så mye i behandlingen. Litt likt offentlige/Riksen der synes jeg. Har også opplevd at når jeg har googlet selv og foreslått et opplegg, så har de hoppet på det. Kanskje ikke like gjennomtenkt alltid. Og det er ingen oppfølging av det psykologiske etter MA mv som jeg har opplevd. Men det kan man vel ikke forvente heller, til tross for prisen man betaler for behandlingen. Alt i alt har oppfølgingen vært omtrent like god på Riksen, men offentlig er det mer variasjon i hvem du møter og det er mye mer slitsomt! Nå fikk jeg barn på Riksen da, så da har de jo en ekstra stjerne hos meg. Men det var før jeg begynte med søskenforsøk og var eldre, som jeg gjorde hos Hausken - så betyr ikke at Riksen er dyktigere. Alt i alt vil jeg absolutt anbefale Hausken, men har inntrykk av at andre norske klinikker også er veldig bra og ganske likt som Hausken. ønsker deg masse lykke til og håper det klaffer!!! 🤞
Gjest Stella1987 Skrevet 19. februar 2020 #6 Skrevet 19. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi gikk til klinikk Hausken og er veldig fornøyd med oppfølgingen. De er raske med behandling, forståelsesfulle og legger veldig til rette. Vi ble gravide etter andre forsøk og har termin i morgen faktisk Lykke til! ❤️ Anonymkode: 6da9e...0d2 Ååå så hyggelig å høre😊❤️ Gratulerer til dere❤️ Tusen takk❤️
Gjest Stella1987 Skrevet 19. februar 2020 #7 Skrevet 19. februar 2020 2 timer siden, Waldfee skrev: Veldig fornøyd med Hausken, selv om jeg ikke fikk barn der. Har hatt 6 uttak med innsett og et fryseinnsett i tillegg der. Sykepleierne er fantastiske, legene og embryologene er flinke og alle viser god omsorg for pasientene. I ettertid, når jeg har reist ut, så ser jeg at de gir litt lite info om embryoene (kunne ønsket meg mer om kvalitet, hva er de ulike delene i en blastocyst mv), og at de kjører litt «samlebånd» uten å variere så mye i behandlingen. Litt likt offentlige/Riksen der synes jeg. Har også opplevd at når jeg har googlet selv og foreslått et opplegg, så har de hoppet på det. Kanskje ikke like gjennomtenkt alltid. Og det er ingen oppfølging av det psykologiske etter MA mv som jeg har opplevd. Men det kan man vel ikke forvente heller, til tross for prisen man betaler for behandlingen. Alt i alt har oppfølgingen vært omtrent like god på Riksen, men offentlig er det mer variasjon i hvem du møter og det er mye mer slitsomt! Nå fikk jeg barn på Riksen da, så da har de jo en ekstra stjerne hos meg. Men det var før jeg begynte med søskenforsøk og var eldre, som jeg gjorde hos Hausken - så betyr ikke at Riksen er dyktigere. Alt i alt vil jeg absolutt anbefale Hausken, men har inntrykk av at andre norske klinikker også er veldig bra og ganske likt som Hausken. ønsker deg masse lykke til og håper det klaffer!!! 🤞 Tusen takk for fin tilbakemelding😊 Nå skal vi først og fremst bare dit for en fertilitetssjekk, og om det viser seg at vi må ty til IVF, så kommer vi nok til å sette oss på liste offentlig i første omgang. Men betryggende å høre at du har gode opplevelser både fra Hausken og Riksen😊 Tusen takk for det😊
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #8 Skrevet 19. februar 2020 Veldig fornøyd med klinikk Hausken. På første kontroll tok de innvendig ultralyd av meg og spermprøve av mannen, og så var det samtale. Det ble påvist pco hos meg, så vi fikk gå i gang med ivf med en gang. Ble gravid på første forsøk og har termin om noen uker 😊 Anonymkode: 399a4...1c2
Gjest Chroma Skrevet 19. februar 2020 #9 Skrevet 19. februar 2020 Var veldig fornøyd for 11 år siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå