Gå til innhold

Vondt inni/rundt brystet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noken kloke hoder som har peiling? har prata med legen, men ventetida er lang.

Tittelen taler vel egentlig for seg, men uansett. Eg ha vore litt forkjøla i det siste, og ha nå fått hoste. Avogtil når eg hostar får eg så hima vondt inni/ under venstre bryst. Vanskeleg å førklare, men det kjennes nesten ut som ett knivstikk, eller noe som *eksploderer* i brystet, eller det blir mer i midten av brystbeinet, men på venstre side. Eg får litt sjokka når det skjer, prøva å halde pustn å tenkar ka det e som skjer.. sliter tildels med mye tørrhoste og slim i brystet året rundt, å det gjer ikkje saken nå bedre akkurat nå.  
legger ved ett illustrasjonsbilde for å vise hvor det gjer vondt. 

E577D7E8-A76F-401B-B237-6C201EF6C88E.thumb.jpeg.171da92c18050809453fa395f39d7a29.jpeg

Anonymkode: 69a46...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er muskulært. 

Skrevet
På 18.2.2020 den 21.18, Pragmatikeren skrev:

Høres ut som det er muskulært. 

Godt mulig det ja, men er så rart når det er bare er bein der jeg trykker og er vondt..

Anonymkode: 69a46...60b

Skrevet

Kan du ha hostet på deg en brist i ribbeinet? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som det kan være muskulært eller ribbeinsbrudd (men jeg ville selvsagt sjekket med lege).

Muskelsmerter i brystet har jeg mye av, de er typisk stikkende og kan gjøre grusomt vondt. Jeg har ribbeinsbrudd nå. Om du har ribbeinsbrudd blir smertene gradvis verre, og når en smertetopp etter 10-14 dager. Det vil da være grusomt vondt å hoste, sku seg i sengen, puste dypt osv.

Anonymkode: bc426...1fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...