AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Jeg har mye smerter i beina, av og til klarer jeg ikke å gå engang (brennende,stikkende smerte, føles ut som jeg har sterk tannverk i begge beina) Konstant smerte som ikke stopper, går nå på sarotex, og det hjelper veldig mye, men det kan fortsatt ha litt smerter. Vil ikke gå på medisin resten av livet mitt.... Noen som har fått en slags diagnose for noe lignende, og fått mye hjelp? Del gjerne historien din her for meg, gode råd taes imot med ett stort TAKK!❤️ De har sjekket meg for nerveskader men den prøven var fin. Altså nevropati. Men har hørt at det nevropati ikke alltid vises på nevrografiske prøver .. så skal sjekke dette litt mer ut. Anonymkode: 49c93...043 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 Polynevropati? Anonymkode: 5da31...873
Krakilsk Skrevet 18. februar 2020 #3 Skrevet 18. februar 2020 Er du under oppfølging av Smerteklinikk?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #4 Skrevet 18. februar 2020 Jeg fikk diagnosen nevropati i beina uten videre undersøkelse. Fortalte fastlegen min hvordan smerter jeg hadde i beina og hvordan ting skjedde og legen sa at jeg har det. Men han er spesialist i nevro så slapp og bli utreda videre. Har fått øvelser av fysio og det hjelper. Anonymkode: bce8f...370 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #5 Skrevet 18. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Polynevropati? Anonymkode: 5da31...873 Skal google det takk! Anonymkode: 49c93...043
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #6 Skrevet 18. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk diagnosen nevropati i beina uten videre undersøkelse. Fortalte fastlegen min hvordan smerter jeg hadde i beina og hvordan ting skjedde og legen sa at jeg har det. Men han er spesialist i nevro så slapp og bli utreda videre. Har fått øvelser av fysio og det hjelper. Anonymkode: bce8f...370 Såg dem det på en nevrografi? Eller måtte de ta andre tester? Ts Anonymkode: 49c93...043
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #7 Skrevet 18. februar 2020 9 minutter siden, Krakilsk skrev: Er du under oppfølging av Smerteklinikk? Skulle på noe som heter fysmed, men de avslo søknaden min , så legen min må skrive ny søknad. Jeg har ikke blitt tatt på alvor, så skal betale for privat sykehus. Legen ville vente med å henvende meg til smerteklinikken , ville finne en diagnose først.... Noe de har holdt på med i 3-4 år uten skikkelig undersøkelse.. fortvilet Anonymkode: 49c93...043 1
Krakilsk Skrevet 18. februar 2020 #8 Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skulle på noe som heter fysmed, men de avslo søknaden min , så legen min må skrive ny søknad. Jeg har ikke blitt tatt på alvor, så skal betale for privat sykehus. Legen ville vente med å henvende meg til smerteklinikken , ville finne en diagnose først.... Noe de har holdt på med i 3-4 år uten skikkelig undersøkelse.. fortvilet Anonymkode: 49c93...043 Så lenge? Det hørtes innmari fortvilende ut! Etter min erfaring bryr smerteklinikken seg lite om diagnoser, siden de jobber tverrfaglig inn mot fenomenet smerte uavhengig av årsak. Det kan høres lurt ut å gå privat! Ønsker deg lykke til!
Gjest Chroma Skrevet 18. februar 2020 #9 Skrevet 18. februar 2020 Har selv nevropati i blant annet beina etter cellegiftbehandling, det er grusomt vondt til tider. Ikke funnet noe som hjelper. Forstår godt at du synes det er tøft å ha det sånn!
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #10 Skrevet 18. februar 2020 3 minutter siden, Krakilsk skrev: Så lenge? Det hørtes innmari fortvilende ut! Etter min erfaring bryr smerteklinikken seg lite om diagnoser, siden de jobber tverrfaglig inn mot fenomenet smerte uavhengig av årsak. Det kan høres lurt ut å gå privat! Ønsker deg lykke til! Ja det er heilt utrolig.... Tusen takk for det ❤️ Anonymkode: 49c93...043
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #11 Skrevet 18. februar 2020 4 minutter siden, Chroma skrev: Har selv nevropati i blant annet beina etter cellegiftbehandling, det er grusomt vondt til tider. Ikke funnet noe som hjelper. Forstår godt at du synes det er tøft å ha det sånn! Off , grusomt... Tanta mi fikk nevropati av cellegiftbehandling også. God bedring ❤️ Anonymkode: 49c93...043 1
Gjest Chroma Skrevet 18. februar 2020 #12 Skrevet 18. februar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Off , grusomt... Tanta mi fikk nevropati av cellegiftbehandling også. God bedring ❤️ Anonymkode: 49c93...043 Takk ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå