Gå til innhold

Er norske menn feminine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.2.2020 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Etter et lengre opphold i utlandet, har jeg nå kommet tilbake til Norge og er på datingfronten her. Er det bare meg, eller er norske menn ufattelig feminine? Glattbarberte jålebukker med sleik som snakker om følelser og feminisme og går fast til øyenbrynssalong. Har det alltid vært sånn? Er ganske skuffa og finner det hele ganske turn-off. Hvor har det blitt av mannemennene?

Anonymkode: dfdee...523

Personlig er det eneste jeg trenger av maskulinitet at mannen min er godt utrustet nedentil.

For øvrig er han masse med ungene våre, støvsuger hus, snakker om oss og våre følelser og er på alle måter min beste venn og elskede i tykt og tynt. Han dyrker våre barn over alt og er fundamentalt opptatt av deres ve og vel. I tillegg har han støttet og pushet meg til å tørre å satse på karriere og det har blitt økonomisk veldig lønnsomt.

Anonymkode: 09ba9...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser flere feminine menn i Oslo enn i den byen jeg bor i, for å si det sånn. I min by er det mindre av dresskledde og stilfulle menn, og det irriterer meg litt. Liker menn som tar vare på utseendet uten å være jålete.

Jeg er forøvrig i USA nå, og enda ikke sett én eneste velfrisert eller kjekk mann. Sjaskete og utdatert stil hele veien😣

Anonymkode: e7292...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det har sammenheng med det feministiske samfunnet vi lever i.

Menn får ikke være menn lenger, og det er også grunnen til at sædkvaliteten synker for menn i skandinaviske land.

Anonymkode: eecab...92d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn blir mer og mer feminine. Ikke ALLE. Og de yngre. 
Er så lei av menn som er snaue på hele kroppen! Norske menn ser ut som voksne guttekropper. 

Anonymkode: 8fcf2...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.2.2020 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Norske menn blir mer og mer feminine. Ikke ALLE. Og de yngre. 
Er så lei av menn som er snaue på hele kroppen! Norske menn ser ut som voksne guttekropper. 

Anonymkode: 8fcf2...92e

Careful what you wish for. Dere som ønsker ''mannemanner'' bør kanskje se til naturne hvordan det er, i dyreriket... Altså ''hannkjønn i sitt naturlige habitat''-

Anonymkode: 101ec...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 4.29, AnonymBruker skrev:

Jeg ser flere feminine menn i Oslo enn i den byen jeg bor i, for å si det sånn. I min by er det mindre av dresskledde og stilfulle menn, og det irriterer meg litt. Liker menn som tar vare på utseendet uten å være jålete.

Jeg er forøvrig i USA nå, og enda ikke sett én eneste velfrisert eller kjekk mann. Sjaskete og utdatert stil hele veien😣

Anonymkode: e7292...b31

Utifra det du skrev i første setningen skulle jeg tror det var det du ville ha? 😅

 

Hvordan vil du beskrive at de er sjaskete og utdatert? Sånne store baggy jeans? Og kanskje en baseball cap?

Anonymkode: 101ec...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...