AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Etter et lengre opphold i utlandet, har jeg nå kommet tilbake til Norge og er på datingfronten her. Er det bare meg, eller er norske menn ufattelig feminine? Glattbarberte jålebukker med sleik som snakker om følelser og feminisme og går fast til øyenbrynssalong. Har det alltid vært sånn? Er ganske skuffa og finner det hele ganske turn-off. Hvor har det blitt av mannemennene? Anonymkode: dfdee...523 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 Nei, det kjenner jeg ikke igjen. Anonymkode: f6373...8bc 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #3 Skrevet 18. februar 2020 Man kan ha sleik og være glattbarbert uten å være femi. Bare se på alle gutta med 50talls stil og amcar♥️ Anonymkode: 6db05...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #4 Skrevet 18. februar 2020 Glemte kanskje å nevne at jeg meg "glattbarbert" refererte til underlivet... TS Anonymkode: dfdee...523
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #5 Skrevet 19. februar 2020 Feminismen har tatt livet av de mennene. Alt pratet om toxic masculinity. Gutter spør foreldre om de er slemme fordi de er gutter nå til dags. Alenemødre som oppdrar guttebarn uten at far får se dem. Ingen mannlige rollemodeller. Knapt en mann å se i barnehagen eller barneskolen. Dette har pågått lenge. Kvinner dominerer høyere utdannelse, men å særbehandle gutter som gjør det dårlig på skolen er ulovlig. Så ferdigutdannede kvinner blir eldre og eldre. De finner ikke en mann med høy nok status for dem. De drar til Danmark for å skaffe seg barn. Det blir enda en gutt som vokser opp uten en far og sirkelen er komplett. Bare feminiserte jålebukker igjen. Det kalles bare moderne familiekonstellasjoner. Å være gift, holde sammen og få barn under trygge rammer anses som kristne fanatikere. Menn med testosteron tar høyere risiko enn kvinner helt til testosteronet faller med alderen. Det være seg i aksjemarkedet eller som kriminell. 90% av de i fengsel er menn. 90 av de mennene i fengsel vokste opp uten en far. Om du tror det er langt og lenge mellom mannemennene i dag, så vent å se hvem våre døtre har å velge mellom. Anonymkode: e13c9...31c 4
SoWhat? Skrevet 19. februar 2020 #6 Skrevet 19. februar 2020 Er det feminint å snakke om følelser? Syns innlegget ditt var utrolig dumt rett og slett. Dra til Italia,så får du se jålebukker 😄 men de har ihvertfall blitt myyye bedre på likestilling og å snakke om følelser de oģså. Syns ikke norske menn er feminine i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #7 Skrevet 20. februar 2020 16 hours ago, SoWhat? said: Er det feminint å snakke om følelser? Syns innlegget ditt var utrolig dumt rett og slett. Dra til Italia,så får du se jålebukker 😄 men de har ihvertfall blitt myyye bedre på likestilling og å snakke om følelser de oģså. Syns ikke norske menn er feminine i det hele tatt. Jeg vet ikke? Synes du det er feminint å snakke om følelser? Jeg er en mann. Jeg har ikke inntrykk av at kvinner er flinke til å snakke om følelser. De er flinkere enn menn til å utlevere privatlivet sitt til bestevenninna. Det er ikke å snakke om følelser. La oss anta at kvinner er flinkere til å snakke om følelser enn menn. Ser det ut til å hjelpe kvinner? Det er like mange kvinner som menn som forsøker å ta livet sitt. Menn velger bare de brutale metodene som fungerer. Skulle ikke færre kvinner prøvd ganger hvis det hjelper å snakke om følelser? Anonymkode: e13c9...31c 3
Stiigen Skrevet 20. februar 2020 #8 Skrevet 20. februar 2020 (endret) Feminismen har laget en kultur av feminine menn. Altså mødre som oppdrar unger til å gå vekk fra alt som er maskulint fordi det er "toxic" , også vokser de opp til å bli menn som ingen damer vil ha, noe som ironisk nok gjør dem toxic/incels. Utrolig bra beskrevet i denne videoen; Endret 20. februar 2020 av Stiigen 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #9 Skrevet 20. februar 2020 1 time siden, Stiigen skrev: Feminismen har laget en kultur av feminine menn. Altså mødre som oppdrar unger til å gå vekk fra alt som er maskulint fordi det er "toxic" , også vokser de opp til å bli menn som ingen damer vil ha, noe som ironisk nok gjør dem toxic/incels. Utrolig bra beskrevet i denne videoen; Interessant! Anonymkode: dfdee...523
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #10 Skrevet 20. februar 2020 Men som går i øyenbrynssalong? Jeg kjenner absolutt ingen menn som gjør det. Og jeg kjenner en del homoer, men det er bortenfor aktuelt for dem også. Hadde en kjæreste som var barbert, men han var virkelig ikke feminin. Anonymkode: f6373...8bc 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #11 Skrevet 20. februar 2020 Jeg har aldri møtt noen menn som er i overkant feminine. Om de er glatt barbert på kuken vet jeg ikke noe om. Hvordan i alle dager vet du det?? Du høres seriøst bare ut som enda en mann som er ute etter å starte enda en tråd som disser menn for å kunne pisse på feminisme enda en gang fordi du ikke får pult og det er damers feil. Anonymkode: 82e92...68d 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #12 Skrevet 20. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri møtt noen menn som er i overkant feminine. Om de er glatt barbert på kuken vet jeg ikke noe om. Hvordan i alle dager vet du det?? Du høres seriøst bare ut som enda en mann som er ute etter å starte enda en tråd som disser menn for å kunne pisse på feminisme enda en gang fordi du ikke får pult og det er damers feil. Anonymkode: 82e92...68d Hvordan jeg vet om de er glattbarberte nedentil eller ei...? Kan godt hende jeg høres ut som en sånn mann som du forakter, men jeg er altså kvinne som kommer med sine betraktninger etter en tids dating i Norge. Anonymkode: dfdee...523 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #13 Skrevet 20. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan jeg vet om de er glattbarberte nedentil eller ei...? Kan godt hende jeg høres ut som en sånn mann som du forakter, men jeg er altså kvinne som kommer med sine betraktninger etter en tids dating i Norge. Anonymkode: dfdee...523 Ja, hvordan vet du at så mange norske menn er glattbarberte nedentil at det er noe du har reagert på. Anonymkode: 82e92...68d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #14 Skrevet 20. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, hvordan vet du at så mange norske menn er glattbarberte nedentil at det er noe du har reagert på. Anonymkode: 82e92...68d Av de jeg har ligget med siden jeg kom hit, har vel 80% vært glattbarberte. Det syntes jeg var merkelig, og jeg har lurt på om det er en del av trendbildet her nå eller noe. Dette er kanskje ikke noe du ville ha reagert på, men jeg gjorde altså det. Anonymkode: dfdee...523
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #15 Skrevet 20. februar 2020 2 timer siden, Stiigen skrev: Feminismen har laget en kultur av feminine menn. Altså mødre som oppdrar unger til å gå vekk fra alt som er maskulint fordi det er "toxic" , også vokser de opp til å bli menn som ingen damer vil ha, noe som ironisk nok gjør dem toxic/incels. Utrolig bra beskrevet i denne videoen; Åh herregud for en bra video! Hun fikk satt ord på ting jeg har tenkt ofte. Feminist- og likestillingssamfunnet har forandret kjønnene negativt. Kvinner kastrerer menn, men som heller ikke er fornøyd med resultatet, ettersom dem forventer at menn skal være menn fortsatt. Det har ingenting med husarbeid å gjøre, som mange kvinner svarer med, men om energi og utstråling. Anonymkode: d9cdc...dd7 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #16 Skrevet 20. februar 2020 Jeg bor i Oslo, som kanskje kan ha noe å si. Anonymkode: dfdee...523
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #17 Skrevet 20. februar 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av de jeg har ligget med siden jeg kom hit, har vel 80% vært glattbarberte. Det syntes jeg var merkelig, og jeg har lurt på om det er en del av trendbildet her nå eller noe. Dette er kanskje ikke noe du ville ha reagert på, men jeg gjorde altså det. Anonymkode: dfdee...523 Jeg har aldri sett en glattbarbert mann, så vi dater nok ikke samme type menn. Anonymkode: 82e92...68d 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #18 Skrevet 20. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sett en glattbarbert mann, så vi dater nok ikke samme type menn. Anonymkode: 82e92...68d Det synes å være et skille mellom menn over 35 og menn under 35 i henhold til min lille uoffisielle statistikk. Anonymkode: dfdee...523
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #19 Skrevet 20. februar 2020 Ja, det er de. De som mener noe annet har ikke vært utenfor Skandinavia. Anonymkode: c0849...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #20 Skrevet 20. februar 2020 15 hours ago, Stiigen said: Feminismen har laget en kultur av feminine menn. Altså mødre som oppdrar unger til å gå vekk fra alt som er maskulint fordi det er "toxic" , også vokser de opp til å bli menn som ingen damer vil ha, noe som ironisk nok gjør dem toxic/incels. Utrolig bra beskrevet i denne videoen; Teal Swan er en farlig sektleder, og jeg håper virkelig at alle holder seg langt unna henne og meningene hennes. Bare nevner det. Anonymkode: 7361d...06f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå