AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Del Skrevet 18. februar 2020 Jeg skal sende en gave med HeltHjem, og må i tillegg til mottakers adresse også skrive inn mobilnummeret hans. Vil han få beskjed om at det er en pakke på vei til ham? Hadde håpet at den skulle komme som en overraskelse på selve dagen. Er det noen som har erfaring med HeltHjem og vet om de sender ut SMS-er om at pakke er på vei? Anonymkode: e978f...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #2 Del Skrevet 18. februar 2020 Jeg får melding når den er levert i postkassa. Anonymkode: f9edc...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ganni Skrevet 18. februar 2020 #3 Del Skrevet 18. februar 2020 Ja, men legg inn ditt nummer når det står at du skal legge inn hans, så får du alle meldingene. Jeg gjorde det når jeg skulle overraske venninnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ganni Skrevet 18. februar 2020 #4 Del Skrevet 18. februar 2020 den du sender til får link med sporing når den er hentet hos deg. Så bare legg inn ditt nummer på avsender og mottaker så får hun en overraskelse i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå