Gå til innhold

Slimete utflod etter fødsel....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fødte for snart 4 mnd siden og har siden hatt så sykt slimete utflod, beklager detaljene. Det ser ut som eggløsningslim, men det har vart så lenge nå uten at jeg har fått mensen at jeg tror ikke det er det. Jeg fullammer også. Er det normalt? Jeg fikk en god del skader etter fødsel, men alt så bra ut på kontroll og alt kjennes, føles og ser normalt ut. Har ingen problemer, så tror ikke det er det. 

Er dette normalt? Er veldig mye og veeeldig seigt.. 

Anonymkode: 1c47a...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det sånn selv også, nesten 7mnd siden fødsel her. Hva prevensjon bruker du? Jeg bruker cerazette og tror det er noe av grunnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anjatapinjata skrev:

Har det sånn selv også, nesten 7mnd siden fødsel her. Hva prevensjon bruker du? Jeg bruker cerazette og tror det er noe av grunnen. 

Jeg bruker ikke noe ennå, vi bruker kondom 😯

Anonymkode: 1c47a...362

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Ser dette er en gammel tråd, men sånn har jeg det også så puster liv i denne! Noen med erfaring? Bruker kun kondom som prevensjon. 

Anonymkode: e953f...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det også sånn. 9 måneder siden fødsel. Hadde KS. Bruker kobberspiral. Virker som floraen er normal, ingen lukt, kløe eller noe. Vet ikke hva det kommer av, håper det går over 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn jeg også, 25 mnd etter fødsel (!!) Bruker ikke prevensjon, annet enn kondom.

Anonymkode: 5a104...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har det sånn jeg også, 25 mnd etter fødsel (!!) Bruker ikke prevensjon, annet enn kondom.

Anonymkode: 5a104...705

Uff det var ikke særlig oppløftende 😑 kanskje vi bare er litt uheldige. Vurderer å prøve vagitorie med melkesyre. Noen som har testet det mot dette problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Gikk dette over eller?

Anonymkode: 4d983...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...