Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Hjelp!
Skrevet

Hei

Jeg er naturlig blond, og har helt lyseblondt kjønnshår.

Synes det ser helt corny ut, og skulle gjerne hatt mørkt/svart slik som alle andre.

Går det an å farge det eller noe sånt...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Synes det hørtes litt vel drastisk ut å farge kjønnshårene... :-?

Skrevet

Samantha gjorde det i alle fall i Sex og Singelliv så vidt jeg husker.. men.. om det er særlig bra for balansen i underlivet tviler jeg sterkt på, hårfarge er jo veldig sterkt.

Dessuten, hvis du er lys blond med lys hud vil det kanskje se litt vel drastisk ut om du farger håret helt svart? :-?

Skrevet

Synes det ser ganske fint ut med helt lys "busk" jeg.

Har selv ganske mørk, så vi kan sikkert bytte :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror du får kjøpt hårfarge til underlivet på kondomeriet. :wink:

(Men tenk så stygt det blir med ettervekst,..)

Skrevet
Hei

Jeg er naturlig blond, og har helt lyseblondt kjønnshår.

Synes det ser helt corny ut, og skulle gjerne hatt mørkt/svart slik som alle andre.

Går det an å farge det eller noe sånt...?

Stay natural. Ingen grunn til å farge det.

Skrevet

Mitt er også lyst. ikke noe å bry seg om. barber det vekk :wink: Ingen som ser der hele tiden vet du

Gjest Gitte
Skrevet

jeg er også helt blond, men er mørk der nede.. hvorfor er det forskjell hos folk? noen blonde får mørke og noen får lyse? "egentlig" burde jo jeg også ha blondt der.. bare et spørsmål

Skrevet

Skulle gjerne ha bytta med deg jeg, ikke særlig fint med sorte stubber som vekser ut etter barbering :roll:

da ville jeg nok heller hatt lyst ja:)du kan jo bare barbere det bort om du syns det er rart, tror det blir enda rare og farge d...som noen andre her nevnte, tenk på etterveksten :o

Skrevet
jeg er også helt blond' date=' men er mørk der nede.. hvorfor er det forskjell hos folk? noen blonde får mørke og noen får lyse? "egentlig" burde jo jeg også ha blondt der.. bare et spørsmål[/quote']

Har hørt at det henger sammenheng med hvilken farge du har på øyenbrynene...tror det stemmer for de fleste..

Gjest Gitte
Skrevet

hmm... jo det kan vel stemme.... takk for svar ;)

Gjest seroxata
Skrevet

du er jo heldig jo! Vil og ha lyse kjønnshår..

Jeg har neongrønn farge til undelivet da, haha! men det ser jo om mulig enda mer corny ut!

  • 7 år senere...
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for avsporing.

Lille-pus, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Lyse kjønnshår er da vel ikke noe å bry seg med :) Stay natural!

Selv er jeg rødhåret der nede,og trives med det ;)

Anonym poster: f253bc056f9a586901d9b6df7013d47a

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke risikert å farge håret der nede nei... Det er delikate saker der :P Ikke noe å ha i nærheten av kjemikalier ;)

Anonym poster: a4338193f59defb3ff21b9966eee89ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...