Gjest Hjelp! Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Hei Jeg er naturlig blond, og har helt lyseblondt kjønnshår. Synes det ser helt corny ut, og skulle gjerne hatt mørkt/svart slik som alle andre. Går det an å farge det eller noe sånt...?
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Synes det hørtes litt vel drastisk ut å farge kjønnshårene... :-?
Basementart Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Samantha gjorde det i alle fall i Sex og Singelliv så vidt jeg husker.. men.. om det er særlig bra for balansen i underlivet tviler jeg sterkt på, hårfarge er jo veldig sterkt. Dessuten, hvis du er lys blond med lys hud vil det kanskje se litt vel drastisk ut om du farger håret helt svart? :-?
Gjest I I Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Synes det ser ganske fint ut med helt lys "busk" jeg. Har selv ganske mørk, så vi kan sikkert bytte
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Tror du får kjøpt hårfarge til underlivet på kondomeriet. (Men tenk så stygt det blir med ettervekst,..)
MorningStar Skrevet 9. juni 2005 #6 Skrevet 9. juni 2005 Hei Jeg er naturlig blond, og har helt lyseblondt kjønnshår. Synes det ser helt corny ut, og skulle gjerne hatt mørkt/svart slik som alle andre. Går det an å farge det eller noe sånt...? Stay natural. Ingen grunn til å farge det.
AUF Skrevet 9. juni 2005 #7 Skrevet 9. juni 2005 Mitt er også lyst. ikke noe å bry seg om. barber det vekk Ingen som ser der hele tiden vet du
Gjest Gitte Skrevet 9. juni 2005 #8 Skrevet 9. juni 2005 jeg er også helt blond, men er mørk der nede.. hvorfor er det forskjell hos folk? noen blonde får mørke og noen får lyse? "egentlig" burde jo jeg også ha blondt der.. bare et spørsmål
Heidipia:) Skrevet 9. juni 2005 #9 Skrevet 9. juni 2005 Skulle gjerne ha bytta med deg jeg, ikke særlig fint med sorte stubber som vekser ut etter barbering da ville jeg nok heller hatt lyst ja:)du kan jo bare barbere det bort om du syns det er rart, tror det blir enda rare og farge d...som noen andre her nevnte, tenk på etterveksten :o
Gjest I I Skrevet 10. juni 2005 #10 Skrevet 10. juni 2005 jeg er også helt blond' date=' men er mørk der nede.. hvorfor er det forskjell hos folk? noen blonde får mørke og noen får lyse? "egentlig" burde jo jeg også ha blondt der.. bare et spørsmål[/quote'] Har hørt at det henger sammenheng med hvilken farge du har på øyenbrynene...tror det stemmer for de fleste..
Gjest Gitte Skrevet 10. juni 2005 #12 Skrevet 10. juni 2005 hmm... jo det kan vel stemme.... takk for svar
Gjest seroxata Skrevet 10. juni 2005 #13 Skrevet 10. juni 2005 du er jo heldig jo! Vil og ha lyse kjønnshår.. Jeg har neongrønn farge til undelivet da, haha! men det ser jo om mulig enda mer corny ut!
Gjest Lille-pus Skrevet 29. april 2013 #14 Skrevet 29. april 2013 Tråden ryddet for avsporing. Lille-pus, mod.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #15 Skrevet 29. april 2013 Lyse kjønnshår er da vel ikke noe å bry seg med Stay natural! Selv er jeg rødhåret der nede,og trives med det Anonym poster: f253bc056f9a586901d9b6df7013d47a
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #16 Skrevet 29. april 2013 Ville ikke risikert å farge håret der nede nei... Det er delikate saker der Ikke noe å ha i nærheten av kjemikalier Anonym poster: a4338193f59defb3ff21b9966eee89ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå