AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Noen som har tenkt å prøve ? Anonymkode: 30647...6d9
Million Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 Nei, jeg har ikke tenkt å prøve. Er ikke så veldig alternativ av meg, og kjenner at jeg kan leve et godt liv uten noengang å ha prøvd og spise insekter. 4
Yuumi Skrevet 18. februar 2020 #3 Skrevet 18. februar 2020 Kan vegetarianere spise dette? Det er jo ikke kjøtt? En veganer vil kanskje ikke kunne spise dette eller?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #4 Skrevet 18. februar 2020 Wow har de fått inn det? Jeg får ta en titt neste gang jeg er på butikken og se om det frister.🤔🤔🤔 Haha😂 Anonymkode: 362d2...7e3
Norskstatsborger Skrevet 18. februar 2020 #5 Skrevet 18. februar 2020 Skulle gjerne prøvd, men langt til nærmeste Meny.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #6 Skrevet 18. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow har de fått inn det? Jeg får ta en titt neste gang jeg er på butikken og se om det frister.🤔🤔🤔 Haha😂 Anonymkode: 362d2...7e3 Jepp. https://e24.no/naeringsliv/i/EW9Wwj/meny-testet-larvebroed-naa-proever-kjeden-paa-nytt-med-insektburger Anonymkode: 30647...6d9
Jerry Lee Skrevet 18. februar 2020 #7 Skrevet 18. februar 2020 Ja, jeg kan tenke meg å prøve det. 😀 Noen som vet pris kontra andre typer burgere?
FrankDrebin Skrevet 18. februar 2020 #10 Skrevet 18. februar 2020 Dersom anledningen byr seg, skal jeg prøve med et åpent sinn, 1
Jerry Lee Skrevet 18. februar 2020 #11 Skrevet 18. februar 2020 54 minutter siden, MarianneE skrev: Hell no! 38 minutter siden, Luna Llena skrev: Nei, ellers takk. Pyser. 😜 2 minutter siden, FrankDrebin skrev: Dersom anledningen byr seg, skal jeg prøve med et åpent sinn, Tøffen. 😀 3
FrankDrebin Skrevet 18. februar 2020 #12 Skrevet 18. februar 2020 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Pyser. 😜 Tøffen. 😀 Her kommer tøffe-tøffe-tøffetøff! xD 7
melatonin Skrevet 18. februar 2020 #13 Skrevet 18. februar 2020 Hmmm... Jeg tror ikke det. Ikke med det første.
Gjest loveli Skrevet 18. februar 2020 #14 Skrevet 18. februar 2020 Nei takk!! Synes forpakningen var stygg også. Virker ikke som de har brukt penger på design. Dessverre er jeg opptatt av det.
Jerry Lee Skrevet 18. februar 2020 #15 Skrevet 18. februar 2020 7 minutter siden, loveli skrev: Nei takk!! Synes forpakningen var stygg også. Virker ikke som de har brukt penger på design. Dessverre er jeg opptatt av det. Men det er jo ikke forpakningen du skal spise, vet du... 😉 5
Hjärtat Skrevet 18. februar 2020 #16 Skrevet 18. februar 2020 Har lyst til å prøve denne om prisen er akseptabel, men aner ikke hva den koster.
Gjest loveli Skrevet 18. februar 2020 #17 Skrevet 18. februar 2020 (endret) 17 minutter siden, Jerry Lee skrev: Men det er jo ikke forpakningen du skal spise, vet du... 😉 Jeg vet jo det, men når forpakningen ser stygg ut så tenker jeg at de som selger produktet ikke er stolte av produktet sitt og dermed ikke er fornøyde med det. Og hvorfor er de ikke det? Hvorfor skal jeg kjøpe noe fra noen som ikke liker eget produkt? Det er jo derfor X-tra, First price osv ser stygge ut utenpå, man skal skjønne med én gang at produktet er billig. Når en burger koster 300,- kiloen (som denne gjør) er den ikke billig og produsenten driver derfor dobbeltkommunikasjon. Det er ikke heldig når man skal selge et produkt. Som kunde føler man at produsenten vil lure deg til å kjøpe et billig produkt til en dyr penge. Jeg dropper det mest fordi produktet inneholder insekter, men også fordi forpakningen gjør produktet enda mer uappetittelig. Ser ut som de billigste burgerne du kjøper i Sverige til 0,05 kroner kiloen... Kjøper aldri billige burgere, æsj. Og aldri om jeg kjøper billige burgere til en dyr penge. Endret 18. februar 2020 av loveli
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #18 Skrevet 18. februar 2020 Kiloprisen ligger på rundt 300 kr. 6 minutter siden, Hjärtat skrev: Har lyst til å prøve denne om prisen er akseptabel, men aner ikke hva den koster. 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Ja, jeg kan tenke meg å prøve det. 😀 Noen som vet pris kontra andre typer burgere? Anonymkode: 74dab...5a0
Muskath Skrevet 18. februar 2020 #19 Skrevet 18. februar 2020 Kjenner at jeg ikke har lyst til å prøve det. Hadde kommet til å se etter vinger og bein...🤪 2
Jerry Lee Skrevet 18. februar 2020 #20 Skrevet 18. februar 2020 5 minutter siden, loveli skrev: Jeg vet jo det, men når forpakningen ser stygg ut så tenker jeg at de som selger produktet ikke er stolte av produktet sitt og dermed ikke er fornøyde med det. Og hvorfor er de ikke det? Hvorfor skal jeg kjøpe noe fra noen som ikke liker eget produkt? Det er jo derfor X-tra, First price osv ser stygge ut utenpå, man skal skjønne med én gang at produktet er billig. Når en burger koster 300,- kiloen er den ikke billig og produsenten driver derfor dobbeltkommunikasjon. Det er ikke heldig når man skal selge et produkt. Man føler at produsenten vil lure deg til å kjøpe et billig produkt til en dyr penge. Jeg dropper det mest fordi produktet inneholder insekter, men også fordi forpakningen gjør produktet enda mer uappetittelig. Ser ut som de billigste burgerne du kjøper i Sverige til 0,05 kroner kiloen... Kjøper aldri billige burgere, æsj. Takk for for/oppklaring. 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå