AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Vi har vært sammen i over ti år, sexlivet er dødt. Jeg har mistet all tenning og han viser ikke interesse han heller. Men, det hender om natten at han klår,prøver å komme til å fingre mulig han prøver med penis også, og vet du, jeg synes ikke det er greit! Samtidig som jeg har dårlig samvittighet for at jeg nekter han 🙈 Anonymkode: 1e66d...8d2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 Sover han mens han gjør dette? For i så fall kan man jo ikke akkurat bli sur 😅 men om han prøver å ha sex med deg mens du sover og han er våken så er det IKKE greit uten avtale, å jeg hadde tilta på min samboer hadde han gjort noe slik. Det er et overtramp! men, skjønner ikke helt hvorfor dere er sammen heller. Fordi dere har barn? Anonymkode: 78359...eae
MuffinStud Skrevet 18. februar 2020 #3 Skrevet 18. februar 2020 Jeg kan forstå en søkende hånd i søvne. Men en hånd som strever med å komme til for å fingre virker viljestyrt, synes nå jeg. Å legge seg til med penis trykkende mot deg, likeså. Har du dyttet bort hånda men den fortsetter å komme? Det er ikke bare "ikke greit", det er faktisk direkte ugreit. Hvis grunnen til at ting ble dødt var f.eks ereksjonsproblemer, så har dere kanskje forskjellige opplevelser av dette. Han kan ha tatt dette tyngre enn han gav uttrykk for og ville dekke over det, hvilket fort oppleves som manglende interesse. Så det kan høres ut som om han vil gjøre det meste ut av det når han først våkner med ereksjon. Det høres ut som om også du sitter med følelsen at dette sexlivet ikke skulle vært stå dødt som det er pr nå. Problemet er at dere virker å være på forskjellige planeter mtp veien tilbake. Det virker klisjé, men det er jo dette med kommunikasjon, da. En tiltrengt prat som kanskje ikke bør taes kl 0320 på natta. Føler du for å dele noe mer om forholdet og hvordan dere kom dit dere er nå? Evt om det er en grunn til at han skal fordekke sine tilnærmelser? Tafser han på dagtid? Gjorde han før?
Gjest theTitanic Skrevet 18. februar 2020 #5 Skrevet 18. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært sammen i over ti år, sexlivet er dødt. Jeg har mistet all tenning og han viser ikke interesse han heller. Men, det hender om natten at han klår,prøver å komme til å fingre mulig han prøver med penis også, og vet du, jeg synes ikke det er greit! Samtidig som jeg har dårlig samvittighet for at jeg nekter han 🙈 Anonymkode: 1e66d...8d2 Han viser jo interesse om han klår på deg.. jeg ville kalt det et hint. Og lever man i parforhold så ligger vel sex litt i kortene... ? Hvis ikke er det vennskap, ikke parforhold. Er dere ikke venner heller så kalles det å bo under samme tak
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #6 Skrevet 18. februar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi har vært sammen i over ti år, sexlivet er dødt. Jeg har mistet all tenning og han viser ikke interesse han heller Sexlysten er tydeligvis død for deg men ikke for han. Du kan gå fra han, eller si at du vil leve med han uten å ha sex. Ditt valg. Anonymkode: 63038...513 2
Bamseklemmer Skrevet 18. februar 2020 #7 Skrevet 18. februar 2020 Han drømmer vel om ei dame som ikke nekter han sex, hvordan er det mulig i et forhold å nekte noen sex? Hadde noen nektet meg sex hadde hun fått fem sure tær i rævva og ut😉 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #8 Skrevet 18. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sover han mens han gjør dette? For i så fall kan man jo ikke akkurat bli sur 😅 men om han prøver å ha sex med deg mens du sover og han er våken så er det IKKE greit uten avtale, å jeg hadde tilta på min samboer hadde han gjort noe slik. Det er et overtramp! men, skjønner ikke helt hvorfor dere er sammen heller. Fordi dere har barn? Anonymkode: 78359...eae Nei han er våken, stort sett i hvertfall, vet det har skjedd mens han sover,men ikke alltid nei. Hvorfor vi er sammen? Jeg har vanskelig for å ta hatten min å gå Anonymkode: 1e66d...8d2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #9 Skrevet 18. februar 2020 En av dere får sove på sofaen eller gjesterommet da? Anonymkode: 5c13d...8ad 1
Isambard Skrevet 18. februar 2020 #10 Skrevet 18. februar 2020 (endret) Det han gjør er ikke greit, og det må du bare si tydelig ifra om. Uansett bør dere virkelig snakke sammen. Hvis du ikke ønsker noe sexliv så er det helt OK, men si det rett ut til ham. Du skylder ham ikke sex, men du skylder å være ærlig på hva som er dealen mellom dere. Det føles kanskje brutalt, men det er mye slemmere å fortsette i et liksomforhold hvor han gradvis resignerer etter avvisninger. Jeg ser tre muligheter: - Bli enige om å leve sammen uten sex, og uten ufrivillig klåing. - Gå fra hver andre - Prøve å reparere sexlivet. Endret 18. februar 2020 av Isambard 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #11 Skrevet 18. februar 2020 8 minutter siden, Isambard skrev: Det han gjør er ikke greit, og det må du bare si tydelig ifra om. Uansett bør dere virkelig snakke sammen. Hvis du ikke ønsker noe sexliv så er det helt OK, men si det rett ut til ham. Du skylder ham ikke sex, men du skylder å være ærlig på hva som er dealen mellom dere. Det føles kanskje brutalt, men det er mye slemmere å fortsette i et liksomforhold hvor han gradvis resignerer etter avvisninger. Jeg ser tre muligheter: - Bli enige om å leve sammen uten sex, og uten ufrivillig klåing. - Gå fra hver andre - Prøve å reparere sexlivet. Dette Anonymkode: 0362d...973 1
kisskissbangbang Skrevet 18. februar 2020 #12 Skrevet 18. februar 2020 Det er ikke greit å holde på på den måten når du sover uten at du har gjort tydelig at dette er noe du synes er greit. Særlig siden dere ikke viser seksuell interesse for hverandre ellers. Herregud, det sier jo seg sjøl.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #13 Skrevet 18. februar 2020 RIP sexlivet deres. Dette er mitt verste mareritt. Ende opp som dere to. Ende opp som foreldrene mine. Hvis din egen kjæreste nekter deg sex er det bare å slå opp ass Anonymkode: 7fe1b...58f 2
Gjest Tranma Skrevet 19. februar 2020 #14 Skrevet 19. februar 2020 Sånn driver jeg også av og til, men det er den beste sexen vi har når jeg begynner å klå og hun runker meg til jeg våkner. Da er det topp stemning og god aktivitet som avsluttes med at begge driter i hygienen og legger seg til å sove med en gang. Kjempe deilig. Men liker du det ikke skjønner jeg det er et problem...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå