AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Del Skrevet 18. februar 2020 En gang jeg viste bussjåføren billetten så sa han at jeg ikke trengte vise. Mens ene gangen jeg bare gikk å satte meg så ropte bussjåføren at jeg skulle komme fram å vise billett. Hva gjelder? Anonymkode: d3672...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 18. februar 2020 #2 Del Skrevet 18. februar 2020 Nei, ikke med mindre det er kontroll, men det er andre folk som gjør det. Har aldri vist billett til en bussjåfør i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #3 Del Skrevet 18. februar 2020 På leddbuss viser du i allefall ikke billett. Der kan du gå på bak. Mulig du må vise på lokalbuss utenfor Bergen sentrum. Anonymkode: ddf6a...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arth88 Skrevet 18. februar 2020 #4 Del Skrevet 18. februar 2020 Da jeg flyttet fra Bergen til Stavanger var dette et lite kultursjokk. Ikke viser man billett, men man stopper heller ikke bussen med å vifte med armene i Bergen. Første bussen gikk rett forbi, enda jeg tydelig gikk mot bussen og kroppsspråket ikke kunne misforstås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå