Malaka Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 Jeg har bevisst valgt å ikke nevne i tinder bio at jeg har et barn. Dette i stor grad fordi jeg ikke ønsker å tiltrekke meg menn som er pedofile og bevisst ute etter å finne kvinner med barn. Mulig litt paranoid, men sånn er det nå... Hva tenker dere om dette? Skjønner jo at barn kan være en deal-breaker for mange. Skal på en date om noen dager og har ikke nevnt at jeg har barn da dette ikke har kommet opp i chattingen naturlig. Har ikke vært mye chatting. Vil treffes og ta en kaffe og se hvordan kjemien er.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 Jeg ville nevnt det. Sjanse for at når du ikke skriver det og ikke nevner det, antar folk at du ikke har barn (siden de fleste er tydelige på det). Så går det dager med chatting og kanskje et par dates uten at "det kommer opp naturlig", og SÅ kommer du med den infoen. Hvis han da ikke vil date en med barn, har dere kastet bort begges tid og penger, og risikerer at en eller begge blir skuffet eller såret. Å være redd for å tiltrekke seg pedofile hører ut som paranoia, omtrent på nivå med å ikke gå ut fordi du er redd for å bli truffet av lynet. Anonymkode: fc7d3...de1 2
Malaka Skrevet 18. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2020 Har ikke vært dager med chatting. Kun litt en dag og så avtalt når treffes en annen dag igjen. Og tenker det er veldig naturlig å få det frem ved første treff. Å fortsette å treffes og tekstes uten å nevne det er utelukket. Det er jo klart en viktig ting begge må forholde seg til om noe skal utvikles. Jeg tar mine forholdsregler angående mitt barn, så får andre mene hva de vil om det. Ellers, takk for tilbakemelding og ha en fin dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå