Gå til innhold

Partner som ikke holder seg i form.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv prøver jeg å holde meg i form med trening regelmessig og spise sunt. Partner er ikke opptatt av det i det hele tatt, kjenner vi blir mer og mer ulike med årene. Hen har en stillesittende jobb og ligger kun på sofaen her hjemme. Har fått store sidehåndtak, dem stikker ihverfall ut 20 cm lengre ut enn hoftebeina. Syns det er ikke er attraktivt ihverfall. Flere som har det sånn? Måtte bare få ut litt frustrasjon.

Anonymkode: 9463c...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk sammen. 

Anonymkode: 8cc56...aeb

Skrevet

Hvis snakking ikke hjelper, går du ut av forholdet med en gang. Det er slitsomt for den andre å bli korrigert, mislikt og sett stygt på hele tiden. Gjør det rette for dere begge og finn deg en perfekt person som holder din høye standard. 

Anonymkode: 1669c...6c9

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det obligatorisk å gå i treningsstudio for at man skal ha et akseptabelt utseende? Jeg synes du skal gå fra han, slik at han kan finne en dame som fortjener han. Du er jo kun opptatt av det overfladiske.

Det er ikke alle som er interessert i å se bra ut hele tiden.

Anonymkode: 8019a...314

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det obligatorisk å gå i treningsstudio for at man skal ha et akseptabelt utseende? Jeg synes du skal gå fra han, slik at han kan finne en dame som fortjener han. Du er jo kun opptatt av det overfladiske.

Det er ikke overfladisk å være opptatt av helse, like lite som det er overfladisk å gi litt blaffen i helse. Det handler om ulike verdier og hva man anser som betydningsfullt for et godt liv.

Ts, jeg synes godt du kan ta den praten, men på en respektfull måte. Han fortjener en sjanse til å gjøre noe med det, før du forlater ham. Hvis han ikke ønsker å endre livsstil, er dere nok inkompatible, med mindre du klarer å godta at sånn er han.

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke obligatorisk å gå på treningsstudio for å ha et akseptabelt utseende, eller for å holde seg i form, men det er ikke spesielt attraktivt å bare la seg forfalle nei. Både helse og utseende betyr noe, også når man har fått partner. 

Helt greit at noen ikke er interessert i å se bra ut, men da må det jo også være greit at parter etterhvert ikke finner deg attraktiv lenger. Det er ikke slik at når man har fått kjæreste/samboer /ektefelle så er denne pliktig til å finne deg attraktiv uansett hvordan du utvikler deg. 

Jeg falt for en sprek mann, som trente mye, og som orker mye sex. Heldigvis har jeg en slkk mann fremdeles denne gangen. Med eksen falt jeg også for en sprek mann som trente jevnlig. To år senere hadde han lagt på seg 30 kg, trente ikke, og sex var blitt et ork han sjeldent orket (og jeg måtte helst gjøre jobben). 

Man faller gjerne for en som er din type, i utseende og interesser, og endrer personen type og interesser så gjør det gjerne noe med hele tiltrekningskraften. 

Anonymkode: d302e...85e

• Liker 2
Skrevet

Enig med de over her. Å ta vare på kroppen er overhode ikke overfladisk. Jeg er på ingen måte ute etter en fitness-dronning eller Instagram-babe, men om hun ikke prøver å ha en aktiv livsstil og bare lar seg forfalle hjemme i sofaen foran TV-en er det absolutt en dealbreaker for meg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...