Gå til innhold

Sukker vs Elitesingles?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva anbefaler dere å bruke av Sukker eller Elitesingles? Jeg er en normal mann med universitetsutdanning.

Anonymkode: c606e...013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge er håpløs, prøv Tinder.

Anonymkode: d5794...095

• Liker 3
Skrevet

Sukker og møteplassen er de to stedene man har sjanse på å gjøre noe uten å betale.

Elitesingles kan kanskje være bra om man punger ut for å kunne gjøre noe. Jeg har ikke betalt og prøvd. En ting jeg likte med elite singles var at der kunne du selektere for religion. Men det er det eneste positive jeg har å si som en gratisbruker.

Anonymkode: bd00b...01d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begge er håpløs, prøv Tinder.

Anonymkode: d5794...095

Jeg har prøvd tinder og det har vært utrolig lite motiverende. Veldig få matcher og de som matcher svarer ikke på meldinger.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd tinder og det har vært utrolig lite motiverende. Veldig få matcher og de som matcher svarer ikke på meldinger.

Men Elitesingles er vel ikke noe å satse på om du ikke får napp på Tinder? 

• Liker 3
Skrevet

Elitesingles er ikke noe vist i å betale for. 

Etter min mening er Sukker og Tinder best. Betal for å bli superbruker på Sukker, lag deg en grundig og god profil, og ta kontakt med damer du liker. Du får ikke svar hos alle der heller, men er du høflig og skikkelig i kommunikasjonen din, er sannsynligheten stor for at du finner noen du matcher med. Det er mange seriøse og fine menn på Sukker, og de får god kontakt med kvinner som de kan passe til.

Når det er sagt, så fungerer Tinder også. Det er bare litt slitsomt å måtte sveipe gjennom så mange profiler og forholde seg til alt tøys og tull du kommer innpå der. 

Anonymkode: f85b8...3b9

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe "elite" over elitesingles i alle fall, er helt vanlige folk som buss-sjåfører og frisører der også.

Anbefaler Sukker. Betal så du kan ta kontakt med folk der. Det er nok en del som ikke svarer der også, og også en del som ikke er ute etter noe seriøst ( i alle fall av menn), men det er helt klart den siden folk virker mest seriøse. Alle steder vil man finne folk som ikke gidder å svare på meldinger når de ikke er interesserte.

Anonymkode: 9d354...b09

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe "elite" over elitesingles i alle fall, er helt vanlige folk som buss-sjåfører og frisører der også.

Anbefaler Sukker. Betal så du kan ta kontakt med folk der. Det er nok en del som ikke svarer der også, og også en del som ikke er ute etter noe seriøst ( i alle fall av menn), men det er helt klart den siden folk virker mest seriøse. Alle steder vil man finne folk som ikke gidder å svare på meldinger når de ikke er interesserte.

Anonymkode: 9d354...b09

Man kan da være "elite" selv om man er bussjåfør eller frisør?

• Liker 1
Skrevet

elitesingles 😂 mest jalla greia jeg har hørt om. 

Anonymkode: 0053c...2f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...