Gå til innhold

Laget Tinder profil i går!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dame i 40 årne. Har fått en match og han ønsket sex. 

Er det sånn det er? 

Har likt noen, men ikke match. 

Anonymkode: 62334...032

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke peiling. Jeg er og kvinne i 40 årene, skilt, men kommer aldri til å benytte meg av tinder. 

Anonymkode: aeef7...1a2

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke peiling. Jeg er og kvinne i 40 årene, skilt, men kommer aldri til å benytte meg av tinder. 

Hva gjør du for å møte noen da? Ønsker å finne en. I omgangskrets og på byn har jeg ikke møtt noen. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame i 40 årne. Har fått en match og han ønsket sex.

Er det sånn det er? 

Har likt noen, men ikke match.

:klo:

har du fått en match, eller ikke? 

forøvrig er det ikke bare sånn det er på tinder nei, jeg møtte kjæresten min der. 

Anonymkode: 669b2...2a8

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

har du fått en match, eller ikke? 

forøvrig er det ikke bare sånn det er på tinder nei, jeg møtte kjæresten min der. 

Anonymkode: 669b2...2a8

Fått en match med ønske om sex så teller ikke for meg for er ikke ute etter bare sex. 

Kjekt å høre. Kan jeg spørre om hvor gammel du er? Er det vanskeligere i 40 åra? 

Skrevet

Det var tidlig å komme hit etter én dag. Skriv i det minste i profilen at du ser etter et seriøst forhold. Det gir deg ingen garanti for at du ikke blir dumpet etter sex på 99 date, men hjelper litt med filtrering.  I 40+ er det nok mange menn som synes det er praktisk og nok i livet med en fwb, eller helgekjæreste, så de som vil mer er gjerne ettertraktet.  

Anonymkode: 2543a...7a0

• Liker 3
Skrevet
På 17.2.2020 den 19.00, AnonymBruker skrev:

Skrevet

Fortsatt ingen match, men i går seint i går kveld når jeg var innpå fikk jeg en match. Glad for var en flott mann jeg hadde hatt lyst til å skrive til. Våknet i dag og da var matchen borte. Så da hjalp det ikke om jeg hadde hatt lyst. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt ingen match, men i går seint i går kveld når jeg var innpå fikk jeg en match. Glad for var en flott mann jeg hadde hatt lyst til å skrive til. Våknet i dag og da var matchen borte. Så da hjalp det ikke om jeg hadde hatt lyst. 

Sånn kan det være. Det gjelder å ha en lett innstilling, slik at det ikke begynner å gå innpå deg.

Anonymkode: 2543a...7a0

• Liker 1
Skrevet

Det er en myte at kvinner vasser i menn på disse datingsidene. Særlig oss middelaldrende kvinner...

Du må bare sveipe videre, du vil få matcher etterhvert. Tenk nøye gjennom hvilke menn du vil sveipe ja på, si nei til alle du er usikker på. Når du etterhvert får matcher, så er det hyggelig om du skriver noe først. Bare sende en hilsen og si litt om deg selv.

Og så kommer det viktigste:

Selv om du har fått match, selv om du har kontakt med noen, og selv om du møter noen: Dere er ikke kjærester. Det er en ganske lang og kronglete vei fra datingens lettvinthet til ekte forpliktende forhold.

Tinder er morsomt og egner seg som tidsfordriv. Du kan finne noen der som det blir forhold ut av, men det kan ta 1 dag eller 5 år. Så ikke legg for mye i dette datingopplegget.

Anonymkode: 25750...5d8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...