Gå til innhold

Mette-marits Brudbukett!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hej Hej!

Har ni plats till en "svenskbrud" till här pá forumet?!

Det är sá att jag söker efter en NÄRBILD pá kronprinsessan Mette-Marits Brudbukett...

nágon här som vet var jag ska leta pá internet?

Krisse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe bilde, men du finner vel kanskje noe om du søker på ordet "brudeløper". Det er visst det hennes type brudebukett heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

He! He!

Kronprins Håkon FIN?!?!?!?!? Da har du/dere ikke sett mange flotte mannfolk i deres liv! Han ser ut som en liten guttunge med Carl I. Hagen lepper og ørnenese! Hadde han vært en vanlig normann, uten kongelig status, så hadde han nok ikke fått seg så mange vakre damer, nei. Spørs om Mette Marit ville hatt ham heller uten alle pengene og kongetittelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hERREGUD SÅ USERIØST. Hvis folk mener at Håkon er en kjekk mann så må de vel få mene det uten at det skal gå på status, osv. Hvem er du til å si at det ikke er sikkert at Mette Marit ville hatt ham hvis han ikke hadde status som kongelig. For dumt spør du meg, du er kanskje litt misunnelig for at han ikke valgte deg, men en som er stor nok inne i seg til å forstå at alt ikke er penger og status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten kommentar til brudebuketten til Mette-Marit.

Den egnet seg særdeles dårlig på fotografi da den ble for mørk. De lilla orkideene så ut som "hull".

Til info; hørte at en tilsvarende bukett ville komme på omlag 5000,- kr.

Eller ikke bukett, det var heller litt slipsaktig. eg likte fomen, men ikke at det viket så dø. Den han liksom ned som en pendel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som vil ha en slik bukett?? Jeg ville ikke en gang kalt det bukett.. Ærlig talt, det likner jo mest på tang-slafs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svenskbrud

Tror inte det kallas bukett, det är en boa. En boa brukar man väl ha runt halsen?

Men som min mor brukar säga: till syvende og sist är det XX som skall tycka det är fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes "buketten" er helt forferdelig jeg! Synes det var ille at hun hadde valgt noe slikt, selvom det sikkert er veldig moderne! Nei, heldigvis har jeg en helt annen smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kalles vel en brudeløper. Jeg har forresten et eldre DittBryllups blad som kom i følge med Henne for noen år siden, og da er det en liknende løper i en reklame - samme farger, men ikke så tett, den er mer luftig.

Jeg kan være enig i at den virker litt død - det blir så mye grønt og grenete, så den ser nesten tørket ut.

Men, selv om jeg ikke ville hatt en sånn bukett selv, så synes jeg egentlig den var litt tøff - når man "må" ha en superduper tekkelig og tradisjonell kjole (som en kronprinsesse nok bør), så er det jo litt spenstig å ha noe veldig utradisjonelt tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Buketten heter brudeløper ja, og er visst en moderne type brudebukett. Har sett en del bilder av liknende buketter også. den bæres visst på samme måte som en muffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Buketten er stilig(litt for"firkanta")men den virka nørk og trist p.g.a. dårlig belysning....

Lages den i lysere og lettere toner + litt bredere oppe og smalere nede er den råflott

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...