AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #21 Del Skrevet 17. februar 2020 Når jeg legger ut ting på Finn er det alltid gratis, eller til underpris. Jeg behøver ikke penger, og bruker kun Finn for å bli kvitt ting raskest mulig. Bryr meg ingenting at folk snur seg rundt og selger dyrt. Jeg kunne jo gjort det selv om jeg gadd i utgangspunktet. Anonymkode: 6088a...288 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #22 Del Skrevet 17. februar 2020 Jeg solgte akkurat nå en ting jeg vant. På tilbud var den ute til 1200,- og normalpris var 1700,- Jeg solgte for 1000,- ubrukt og kjøper var lykkelig og jeg fikk ett laken uten noe jobb. Win win. Anonymkode: b82c0...c9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 17. februar 2020 #23 Del Skrevet 17. februar 2020 Å gi bort er et valg. Å ha fått noe betyr å ha full råderett over gjenstanden, og den kan selges videre til hvilken pris som helst. En gjenstand er verd det markedet vil gi for den og den som legger ekstra innsats i å promotere gjenstanden oppnår mer. Innholdet i annonser skal være ærlig. Bortsett fra det er alt lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 17. februar 2020 #24 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) Selg for så mye du vil. Jeg kommer bare på tre unntak. Billetter til konserter som selges til overpris, landbrukseiendommer kan ikke selges for overpris, og i de tilfellene man har en gyldig (og det er sjelden) avtale om at noen har forkjøpsrett til en fast pris. Men det kan gjelde for eiendom. Så er det slik at om du tjener så mye på slike salg at det må anses som næringsvirksomhet, da blir det skatt og regnskapsplikt. Men det skal jo en del til. Endret 17. februar 2020 av solmåneogstjerner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå