AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Del Skrevet 16. februar 2020 Noen som har prøvd noe fra gymshark? vurderer å kjøpe ett sett (tights & sports bh) fra dem og lurer på om det er noen som har anbefalinger siden det er jo så mange forskjellige typer:) Lurer også litt på hvor lang tid det vil ta med frakt og sånt Anonymkode: d29d1...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemo<33 Skrevet 16. februar 2020 #2 Del Skrevet 16. februar 2020 Jeg er i hvertfall veldig glad i flex high waisted settet!:) https://no.gymshark.com/products/gymshark-flex-high-waisted-leggings-charcoal-marl-teal frakten tok vel rundt 5 dager tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #3 Del Skrevet 18. februar 2020 Jeg bruker bare gymshark og elsker det! Brukt mest vital til nå, og de sitter som et skudd! Tenker å prøve flex kolleksjonen ved neste bestilling. det kommer litt ann på hvor du bor tenker jeg, angående frakt. Jeg bor i Oslo og da tar det rundt 3-4 dager. Anonymkode: 519d0...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 18. februar 2020 #4 Del Skrevet 18. februar 2020 Jeg liker veldig godt energy seamless. de holder inne og skjuler alt av celulitter. (hvertfall de mørke modellene) Gir også en utrolig fin figur! 😄 skulle ønske jeg fikk samme effekt av vanlige bukser også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå