MakeItHappen Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Var ganske aktiv på Tinder tidligere, fant en som jeg forelsket meg i og vi ble kjærester. Har nå blitt singel (ufrivillig) og lurer på om jeg skal laste ned Tinder igjen. Jeg er ikke helt over bruddet, men ønsker å treffe folk, ha det gøy, le, se om jeg treffer en jeg klaffer litt med. Litt selvmedisinering. Innenfor å flørte litt selv om man ikke er helt over eksen? 1
I Grosny Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 19 minutter siden, MakeItHappen skrev: Var ganske aktiv på Tinder tidligere, fant en som jeg forelsket meg i og vi ble kjærester. Har nå blitt singel (ufrivillig) og lurer på om jeg skal laste ned Tinder igjen. Jeg er ikke helt over bruddet, men ønsker å treffe folk, ha det gøy, le, se om jeg treffer en jeg klaffer litt med. Litt selvmedisinering. Innenfor å flørte litt selv om man ikke er helt over eksen? Jeg ventet i fire dager. Problemet var at jeg var ganske ustabil så tidlig.
MakeItHappen Skrevet 16. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2020 14 minutter siden, I Grosny skrev: Jeg ventet i fire dager. Problemet var at jeg var ganske ustabil så tidlig. Hva mener du med ustabil?
Bamseklemmer Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, MakeItHappen skrev: Var ganske aktiv på Tinder tidligere, fant en som jeg forelsket meg i og vi ble kjærester. Har nå blitt singel (ufrivillig) og lurer på om jeg skal laste ned Tinder igjen. Jeg er ikke helt over bruddet, men ønsker å treffe folk, ha det gøy, le, se om jeg treffer en jeg klaffer litt med. Litt selvmedisinering. Innenfor å flørte litt selv om man ikke er helt over eksen? Om det er innafor å flørte må nok du ta en avgjørelse på, bare det å ha det gøy og le litt er bestandig bra i slike tilfeller. Skulle du treffe noen som gjør deg glad og får deg til å le er jo det gull, uten tvil en god start til et lykkelig forhold. Jeg synes det er bra å holde ovnen varm, det tar så lang tid før det blir varmt igjen🙄
MakeItHappen Skrevet 16. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2020 Da tror jeg at jeg laster den ned igjen. Det burde ha vært en funksjon som gjorde at man ikke fikk opp eksen. Siden jeg lager ny bruker så vil han jo havne i bunken igjen.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #6 Skrevet 16. februar 2020 1 hour ago, MakeItHappen said: Var ganske aktiv på Tinder tidligere, fant en som jeg forelsket meg i og vi ble kjærester. Har nå blitt singel (ufrivillig) og lurer på om jeg skal laste ned Tinder igjen. Jeg er ikke helt over bruddet, men ønsker å treffe folk, ha det gøy, le, se om jeg treffer en jeg klaffer litt med. Litt selvmedisinering. Innenfor å flørte litt selv om man ikke er helt over eksen? De er ikke et «merked». Du er et menneske og alle det ute det samme. Om man tenker ikke om relasjoner og premissen er verdi, rangering, byttehandel, går det fort galt og ender med skade til ditt selvbilde. Gjerne møte folk og ha det gøy. Men unngå merkedsfellen. Og bedre IRL en på Tinder da det hele er bygget på feilpremissen. Anonymkode: b576d...f65 1
MakeItHappen Skrevet 16. februar 2020 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er ikke et «merked». Du er et menneske og alle det ute det samme. Om man tenker ikke om relasjoner og premissen er verdi, rangering, byttehandel, går det fort galt og ender med skade til ditt selvbilde. Gjerne møte folk og ha det gøy. Men unngå merkedsfellen. Og bedre IRL en på Tinder da det hele er bygget på feilpremissen. Anonymkode: b576d...f65 Ja, er enig med deg, men det er vanlig å omtale det som marked likevel selv om det ikke er et marked ut i fra en kjøp/salg definisjon.
I Grosny Skrevet 16. februar 2020 #8 Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, MakeItHappen skrev: Hva mener du med ustabil? Desperat, svingende kjærlighetssorg. Ble til tider med damer jeg ikke ønsket å følge opp. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #9 Skrevet 16. februar 2020 25 minutter siden, MakeItHappen said: Ja, er enig med deg, men det er vanlig å omtale det som marked likevel selv om det ikke er et marked ut i fra en kjøp/salg definisjon. «Vanlig» for de som ikke engang skjønner betydningen av deres egne ord og atferd. Relasjon og marked er to helt forskjellig konsepter som burde aldri blandes. Anonymkode: b576d...f65 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #10 Skrevet 16. februar 2020 Er der selv, gir det noen måneder å komme over, er jo vinter enda og litt depping og drikke tett noen helger for å komme over dette er helt greit, få det ut av systemet før neste forsøk Så kommer våren og sommeren med nye muligheter. Anonymkode: 7ed98...507
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå